|
Lähettäjä: Irmeli
Päivämäärä: 26.3.26 19:33:06
Kiitos teille kaikille tähänastisista vastauksistanne. :)
Tuohon, ettei muutaman hassun tapaamisen perusteella voi vielä sanoa, onko todella ihastunut siihen todelliseen ihmiseen vaiko vain johonkin hänestä luomaansa haavekuvaan... Eikö se ole vähän niin, että nimenomaan siihen haavekuvaan ihastutaan ja sitten siihen todelliseen ihmiseen rakastutaan? Tämmöisen "määritelmän" muistelen joskus lukeneeni jostakin.
Mitäköhän nyt tuohon sanoisin, että missä yhteydessä olemme tämän ihastukseni kanssa tavanneet, jotten kertoisi liian tunnistettavasti - no, ehkä tähän ei tarvitse sanoa sen tarkemmin mitään. Mutta saattaa olla, että minulla tulee vastaisuudessakin olemaan ihan oikeaakin asiaa tälle miehelle. Ehkä vielä tässä keväänkin mittaan. Ei minun aivan välttämättä tarvitsisi näitä mahdollisia asioita hoitaa juuri tämän henkilön kanssa, mutta tässä on siis kyllä olemassa hyvinkin luonnollinen mahdollisuus jatkaa tätä kanssakäymistämme ilman, että siinä olisi mitään epäilyttävää. :D Oikeastaan hän itse varmasti olettaakin, että otan häneen vielä yhteyttä jossakin vaiheessa. Ehkä hän jopa ihmettelisi, jollen ottaisi. Silloin hän saattaisi ajatella, etten ole ollut häneen tyytyväinen tjms.
Flirttailla en itse osaa, ainakin luulen niin, mutta tämä ihastukseni on kyllä välillä toiminut minun suuntaani sellaisilla tavoilla, että olen ollut hieman hämmennyksissäni siitä, mitä hän oikeastaan haluaa tarkoittaa. Ne ovat olleet ihan pieniä juttuja vain, mutta olen niitä kuitenkin ehkä vähän ihmetellyt. Oikeastaan saattaa vähän olla, että nämä pienet asiat ovat juurikin saaneet tämän ihastumiseni ihan kunnolla syttymään. :D On hän sitten tarkoittanut niillä jotain tai ei. Nyttemmin on tietysti mielikuvitukseni lähtenyt ihan kunnolla laukalle... Voihan se olla, että olen vain päässyt todistamaan tämän kyseisen henkilön aivan normaalia kanssakäymistä ihan kaikkien ihmisten kanssa, en tiedä? Se on varmasti hyvinkin mahdollista.
Tuosta kahville pyytämisestä - juu, en ala varattua miestä minnekään kahville pyytelemään. :D Tai sitten pitäisi olla jo tosi erikoinen tilanne kyseessä!
Ja juu, miksikään salarakkaaksi ryhtyminen ei kyllä oikein kiinnostaisi. Varsinkaan, kun ajattelen tämän miehen avio-/avovaimoa, kumpi hän nyt sitten onkaan. Puolison pettäminen on väärin, paitsi ehkä siinä tapauksessa, jos se puoliso on samanlainen pettäjä... En tiedä, miten pystyisin enää tulemaan toimeen omantuntoni kanssa, jos kenenkään salarakkaaksi rupeaisin. :/
Parikymppinen en enää tosiaan ole, mutta suhteellisen kokematon kyllä olen miesasioissa. :D
|