|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 25.3.26 22:41:19
Mitähän nappia painoin kun olin kirjoittanut tämän asian jo niin hyvin ja koko viesti katosi...?
Voinko varata jalkapohjien ja -terien hieronnan keneltä tahansa hierojalta? Vai tarkoittaako jalkahieronta normaalisti pakaroita ja raajoja, kun sellaisen käsityksen noista hinnastoista saa? Onko jalkapohjien hieronta jokin erikoishieronta, kun olen löytänyt sen sillä nimellä vain yhdestä paikasta?
Olen nyt käynyt sellaisessa kerran, ja se ei ollut kotikaupungissa, niin en voi ihan heti mennä uudelleen samaan paikkaan. Siellä se hieroja löysi jaloista sellaisia tosi kipeitä pisteitä, joita paineli. Seuraavana päivänä jalat olivat todella kipeät, kuten arvata saattaa. Nyt hieronnasta on viisi päivää ja vieläkin sattuu. Milloinkahan kivun voisi ajatella helpottavan? Kipu ei siis ole niin paha, ettenkö kävelisi normaalisti töissä vaan sellaista mitä seuraa kun menee pahojen jumien kanssa hierojalle. Kaameaa vaan kävellä :)
Voiko olettaa, että jos pääsen pian uudelleen hierojalle (ja kuinka pian pitäisi?) niin ensi kerralla ei satu ihan niin paljoa? Hierotaanko siellä aina noin pistemäisesti vai rutistellaanko jossain myös?
Nää jalat pitää saada kuntoon.
|