Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä annatte virpojille?

Lähettäjä: Ka 
Päivämäärä:   25.3.26 07:15:15

Te ketkä avaatte ovenne virpojille niin mitä varaatte annettavaksi? Kindereitä, pikku-suklaamunia, kolikoita, mitä? Elikkä mikä ei olis liian surkea palkka ja mikä on liikaa?

Re: Mitä annatte virpojille?

Lähettäjä: Tepa 
Päivämäärä:   25.3.26 07:16:07

Lähtöpassit annan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.3.26 07:16:53

Kääreellisiä karkkeja ajattelin antaa. Mutta eipä täällä ole ennenkään käynyt virpojia.

Päivämäärä:   25.3.26 07:18:38

Tepa ei osaa lukea.

Lähettäjä: Lalla 
Päivämäärä:   25.3.26 07:23:16

Ajattelin käydä ostamassa pikkupatukoita esim suffeleita, jimejä, ahaata ja dacapota. Jos eivät mene virpojille niin maistuvat minulle myöhemmin. Vaikea arvioida virpojien määrää niin ostan palkaksi sellaista mistä tykkään itsekin ja minkä uskon maistuvan lapsille.

Päivämäärä:   25.3.26 07:45:52

Mistäs mä Ka oven läpi näen, ketä siellä koputtelee?
V..ittu sä oot tyhmä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.3.26 07:47:21

Me ostettiin eilen pussillinen Pandan pikkupatukoita, ja pussi pieniä ruohomunia.

Aina yksi patukka ja yksi pikkumuna per virpoja.

Lähettäjä: Meeri 
Päivämäärä:   25.3.26 07:53:49

Kääreellisiä joulusuklaita, niitä jäi...

Lähettäjä: Munamasa 
Päivämäärä:   25.3.26 07:58:43

Kinderit odottaa. Tosin aika vähän virpojia täällä on ennen liikkunut, voi olla että ite joutuu nuo syömään.

Päivämäärä:   25.3.26 08:02:05

"Mistäs mä Ka oven läpi näen, ketä siellä koputtelee"

Kuinka tynnyrissä kasvanut pitää olla jos ei tiedä minä päivänä virvotaan? Jos et ole kutsunut ketään kylään sinä päivänä niin silloin siellä on joko virpojat tai poliisi, jälkimmäinen todennäköisesti esittelee itsensä oven läpi.
Idiootti.

Lähettäjä: erica 
Päivämäärä:   25.3.26 08:04:11

Mun mielestä just surkeaan palkkaan kannattaa panostaa, niin eivät tulisi enää ens vuonna, mutta ei silti voi sanoa että olisin ollut töykeä. :D Omassa lapsuudessa mandariini oli sellainen. Mutta mielestäni esim. yksi lakupatukka per nuppi voisi olla sellainen semiok, on karkkia mutta ei iso kuitenkaan. Ja jos ostaa niitä laatikollisen, voi sitten itse syödä ne loput.

Päivämäärä:   25.3.26 08:05:39

Triplapiste on vielä tyhmempi. Kyllä täällä maalla ainakin meillä ovi avataan. Esim. naapuri voi tarvita apua.
Tätä on tietysti vaikea ymmärtää siellä paskanhajuisessa lähiökaksiossa.
Sun oven takana käy poliisit siis säännöllisesti.

Päivämäärä:   25.3.26 08:12:27

Onpa teillä tyly suhtautuminen.
Minä ainakin odotan pieniä virpojia päivää piristämään.
Rahaa en anna, mutta suklaamuna ja pieni ruohomuna jokaiselle. Ja nimenomaan pääsiäismuna, ei kinder kun niitä on ympäri vuoden joka tapauksessa. Myös pikkupatukat on kivoja.
Miksi tämäkin ilo pitäisi lapsilta kieltää.
Varaan yleensä riittävästi suklaamunia vaikka tulisi isompikin porukka, yleensä käy 3-8 päivän aikana.

Päivämäärä:   25.3.26 08:28:55

Pikku-patukat onkin hyvä idea! Jos eivät kaikki mene niin maistuu itsellekin. Lapsuudessani kierreltiin maalaispitäjän ovia kolkuttelemassa. Ilahduttiin kovasti jos jollain oli varattuna suklaamunia. Siihen aikaan moni antoi kolikoita jos ei suklaata ollut tarjolla. Ikävä ajatus jos askarteluja tehneille ja virpomisrunoja harjoitteille lapsille ei ovia avata.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   25.3.26 08:54:01

Joku pussi josta helppo jakaa. Jotain kääreellisiä karkkeja, patukoita tai ruohomunia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.3.26 08:56:59

Kiitos muistutuksesta! Ensimmäinen kevät omakotitalossa niin en tiedää virvotaanko täällä. Mutta pitääpä kauppareissulla ostaa varoiksi jotain karkkia jemmaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.