Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko työterveyden psykologille mennä perhe-eläm

Lähettäjä: kuormit. takia? 
Päivämäärä:   24.3.26 21:04:50

Lapsen sairastessa vakamammin ja etenkin nyt tämän jälkeen tunnen olevani töissä jatkuvasti valmiustilassa. Ikäänkuin odotan koska joku soittaa koululta, päivystyksestä ymv paikasta, että lapselle on sattunut jotain. En pysty keskittymään töihin kunnolla, kun huoli lapsesta jäytää jossain taustalla, ajoittain suorastaan ahdituksena.

Minulla ei ole aikaa ja aika heikosti rahaakaan mennä yksityiselle psykologille iltaisin. Useampi työkaveri on käynyt työterveyden psykologilla, mutta en tietenkään ole heiltä udellut mistä syysyä. Aloin miettimään, että saisiko sitä kautta apua, kun voisi jutella jollekin tästä omasta ahdistuksesta. Psyyke alkaa olla jo aika riekaleina jatkuvasta murehtimisesta ja kauhulla odotan koska teen töissä pahan virheen, kun en pysty keskittymään kunnolla. Työterveys on työpaikan kanssa samassa rakennuksessa ja siellä käyminen on työaikaa. Tämä ratkaisisi ongelman siitä, että millä ajalla voisin psykologilla käydä eikä tarvitsisi murehtia rahan riittämisestä, koska se on maksutonta.

Mutta kuuluuko tällaiset ”perhea asiat” tai henkilökohtainen työn ulkopuolinen asia työterveys psykologille? Pitääkö olla vain työhön liittyvä ongelma mitä haluaa purkaa?

Re: Voiko työterveyden psykologille mennä perhe-eläm

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   24.3.26 21:14:05

Kyllä mä sain työterveydestä lähetteen psykologille, kun olin elämässä tapahtui isoja asioita. Vaikka ongelmat eivät johtuisi töistä, niillä on kuitenkin vaikutusta sun työssä jaksamiseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.