Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Taaperoiden vanhemmat, auta minua

Lähettäjä: lapseton taateli 
Päivämäärä:   24.3.26 20:14:33

kertomalla ihan suora kanta siihen, että ostin tähän perheeseen "kielletty alle 3 v." :ltä uudelleenkiinnitettävän tarrakirjapakkauksen pian 4 v täyttävälle isosisarukselle.

Eli lapset on 1 v 3 kk ja kohta 4 v. Kesällä täyttää.

Ei ollut kohtuudella ainakaan, löydettävissä 4 v:lle puuhatuliaista, joka olisi sallittu alle 3 vuotiaille.

Eli se kun tuo täystuhoikäinen nyt sitten saattaa tukehtua näihin siirrettäviin tarrakuviin.

Sano suoraan, pidätkö paha vanhemman näkökulmasta, että iso saa pienelle vaarallisen lahjan. Tuleeko stressi, että nyt tää toi asuntoon vaarallista tavaraa tän taaperon kannalta?

https://ibb.co/bgP9yj2Z

Re: Taaperoiden vanhemmat, auta minua

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   24.3.26 20:16:14

Ei haittaisi. Nämä puuhastelut vain vanhemman kanssa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.3.26 20:17:24

Ihmisasunto on täynnä alle kolmevuotiaalle hengenvaarallista tavaraa. Sillä nelivuotiaalla lienee muutama tarra jo entisestäänkin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.3.26 20:39:02

Tämä:

"Ihmisasunto on täynnä alle kolmevuotiaalle hengenvaarallista tavaraa. Sillä nelivuotiaalla lienee muutama tarra jo entisestäänkin."

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   24.3.26 20:43:48

Sanoisin, että se on luonnonvalintaa, jos lapsi tukehtuu siirrettävään tarrakuvaan. Isompi harmi on se, että todennäköisesti pienempi tuhoaisi koko tarrakirjan. Siksi isomman on hyvä oppia pitämään huolta tavaroistaan niin, että täystuho ei pääse niihin käsiksi.

Lähettäjä: Kpl 
Päivämäärä:   24.3.26 20:52:15

Ei haittaa. Noita tehdään pöydän ääressä, taapero on sen aikaa lattialla ja that's it. Plussaa siitä, että oot löytänyt CE-merkityn tuotteen, nekään ei oo tänä päivänä mitenkään itsestäänselvyys.

Lähettäjä: lapseton taateli 
Päivämäärä:   24.3.26 20:54:28

Kiitos, Djeco on laadukas merkki. Sen olen oppinut näitä kohderyhmän härpäkkeitä jo useita vuosia ostellelleena.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.3.26 20:58:26

Vanhempien vastuulla katsoa, ettei pienempi pääse niihin käsiksi.

Eihän siitä mitään tulisi, jos perheessä ei saisi olla mitään alle X vuotiailta kielletty -leluja, jos aina tulee uusi pikkusisarus :D

Lähettäjä: ----- 
Päivämäärä:   24.3.26 21:35:27

No ei haittaisi. Jos perheeseen syntyy vaikka neljä lasta parin-kolmen vuoden välein, niin kiellettäisiinkö vanhimmalta kaikki pienille vaarallinen esim. 12-vuotiaaksi asti?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.