Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia Cheap energystä?

Lähettäjä: Dun 
Päivämäärä:   24.3.26 16:49:39

Onko kellään kokemusta, millaista hintaa Cheap energy ottaa sähköstä silloin, kun sopimus heidän kanssaan on päättynyt mutta sopimus uuden sähköfirman kanssa ei ala heti seuraavasta päivästä? Sivuilla lukee vain, että "sopimus jatkuu kiinteähintaisena", mutta hintaa ei suoraan kerrota missään.

Sillä tulipa sössittyä. Määräaikainen sähkösopimukseni Cheap energyllä päättyy kuun lopussa ja heräsin vasta eilen katsomaan uutta sopimusta joltain toiselta firmalta. Kaikki uudet sopimukset saa alkamaan vasta 9.4. eikä mikään firma voi jostain syystä aloittaa uutta sopimusta sen aiemmin.
Eli vielä tuon 1.-8.4. minulle toimittaa sähköä Cheap energy, mutta en löydä mistään tietoa, että millä hinnalla. Asiakaspalveluun lähettämääni sähköpostiin odottelen vastausta. Mietin, että mikähän tonnin lasku sieltä tulee, kun heillä on tosi korkea hinta jo esim. paperilaskuille. Jää vähän sellainen fiilis noista taksoista, että ottavat kyllä rahat pois tyhmiltä. Ja tyhmähän minä olen kyllä nyt ollut, että ehkä se olisi minulle ihan oikein.

Re: Kokemuksia Cheap energystä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.3.26 17:02:21

Eiköhän se ole ihan se hinta, jolla tällä hetkellä tekevät uusia sähkösoppareita.

Lähettäjä: Iik 
Päivämäärä:   24.3.26 18:27:44

Minä sain vaihdettua kun CE määräaikaisen sopimus loppui, CE pörssi sähköön, ihan heidän nettisivujen kautta.
Pörssi sähköön voi irtisanoa kahden viikon irtisanomisajalla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.3.26 18:29:49

Cheap energy on jotenkin sellainen firman nimi etten koskaan asioisi heidän kanssaan. Kun jo nimi on skämmi niin...

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   24.3.26 18:31:40

Dun, miksi tuollaista murehdit?

Lähettäjä: Postilaatikkofirma 
Päivämäärä:   24.3.26 18:33:20

Kannattaa pitää mielessä että nuo sähkönjobbarit ilman taustayhtiötä voivat tehdä konkurssin. Ja putoat ilman sopimusta tilaan ja juurikin korkeimman sähkönhinnan aikaan.
Varmimpia on yhtiöt joilla sähköntuotanto ja myynti on samssa yhtiössä.
Välimuotona sähköntuotantoyhtiöt jotka perustaneet myynti yhtiön yksin tai jonkun toisen tuottajan kanssa.

Pörssisähköllä harvemmin kyykkäävät mutta jos on yltiöpäisesti halpahinnoiteltu kiinteähintainen, voi pahimmillaan tulla myyntiyhtiölle peräseinä vastaan.

Niin piti ne asunto-osakkeetkin olla varmoja, mutta kun taloyhtiön talous kyykkää, lähtee osakkeet alta, oli asukkailla velkaa tai ei.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.3.26 18:37:03

Lue siitä sähkösopimuksestasi, mikä on laskutusperuste määräaikaisuuden jälkeen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.