Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nainen: paljonko saat tinderissä päivässä

Lähettäjä: tykkäyksiä? 
Päivämäärä:   24.3.26 16:25:00

Olisi kiinnostavaa tietää saanko saman verran mitä keskimäärin naiset saavat. :)

Re: Nainen: paljonko saat tinderissä päivässä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.3.26 16:36:36

Kannattaa varmaan kertoa aluekin, Helsingissä tulee varmaan enemmän kuin Lestijärvellä

Päivämäärä:   24.3.26 16:38:31

Totta. Mä asun Tampereella ja mulle tullut 7h aikana 800 tykkäystä, onko se normaali määrä?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   24.3.26 17:09:06

Liittymisen jälkeen ekan tunnin aikana tuli joku 100 tykkäystä, sitten näyttää aina tykkäyksiä +99. Etelä-suomi alueena.

Voisin kuvitella että aloittajalla on keskivertoa enemmän, mistä näet muuten tarkan määrän?

Lähettäjä: No? 
Päivämäärä:   24.3.26 17:16:37

Ja ikänne?

Päivämäärä:   24.3.26 17:52:12

Mä olen 28-vuotias. Sain muutama vuosi sitten, asuin paljon paljon pienemmällä paikkakunnalla niin 2 viikon aikana yli 4000 tykkäystä. Olen vähän ihmeissäni. Omasta mielestäni olen tavallisen näköinen, mutta mitä olen kysellyt ihmisiltä niin saan keskivertoa enemmän tykkäyksiä.

Lähettäjä: jej 
Päivämäärä:   24.3.26 17:54:22

En ole tinderissä, mutta suomi24 tulee flirttejä ja viestejä keskimäärin 10 kpl per päivä, joskus yli 20 ja välillä vain muutama.

Tienderissähän miehet tykkää jokaisesta vastaantulevasta naisesta, jotta saisivat edes joskus matseja. Sitten kun matseja tulee, ehkä poistavat niitä jotka ei kiinnostakaan.

Päivämäärä:   24.3.26 17:57:10

jej, itse asiassa miehet ei tykkää ihan kaikista naisista, koska jotkut naiset saavat vaan 10 tykkäystä per päivä tai vähemmän. Jos miehet tykkäisi kaikista niin eikö sillon kaikkien naisten pitäisi saada yhtä paljon tykkäyksiä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.