Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kysely

Lähettäjä: Pirjo 
Päivämäärä:   24.3.26 13:43:47

Ihan mielenkiinnolla kysyn et moniko tässä Sennu ryhmässä harrastaa/ omistaa hevosen?
Oletan että kun tämä on hevostallinet, niin myös täällä kirjoittajat harrastavat hevosia. Välillä vaan vaikuttaa ettei joillakin ole mitään kokemusta alasta.

Re: Kysely

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.3.26 13:45:21

En omista hevosta ja kesällä tulee vuosi täyteen harrastuksen lopettamisesta.

Päivämäärä:   24.3.26 13:52:32

Olen omistanut hevosia ja työskennellyt hevosalalla. Nykyään en enää omista enkä tee hevoshommia. Enkä harrasta muutoinkaan hevosia.

Lähettäjä: The M 
Päivämäärä:   24.3.26 14:03:28

En ole koskaan omistanut hevosta. Olen harrastanut noin 9-vuotiaasta (nyt 43v), kouluttautunut hevosalalle jossa työskentelen edelleen ja hevosia ollut käytössä erilaisilla sopimuksilla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.3.26 14:06:50

Vuosi sitten pistin pois.

Päivämäärä:   24.3.26 14:22:28

20 vuotta hevoset kuului tiiviisti elämääni ja omistinkin pari kappaletta. Mutta 12 vuotta sitten lopetin harrastuksen (ja hevoset työnä, välillä tein töitä talleilla). En saanut enää hommasta samaa iloa irti mitä aikaisemmin, aika aikaansa kutakin.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   24.3.26 14:27:55

Hevosalan ammattilainen vuosikymmeniä ja vieläkin tallissa muutama hevonen . Koulutus myös alalle.

Päivämäärä:   24.3.26 14:36:05

Kolme omaa hevosta pihassa ollut jo toistakymmentä vuotta. Sitä ennen kävin ratsatustunneilla n.kymmenen vuotta. Eli kyllä harrastan hevosia.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.3.26 14:39:22

Neljään vuoteen en ole ratsastanut.

Keskustelupalstat ovat katoavaa kansanperinnettä niin olen täällä kun muutakaan paikkaa ei ole.

Päivämäärä:   24.3.26 14:48:16

Harrastan, ratsastustunneilla käyn.

Päivämäärä:   24.3.26 15:04:51

Meillä on hevosia mutta kesän jälkeen varmaan laitetaan pois.

Lähettäjä: Mh 
Päivämäärä:   24.3.26 15:35:02

Omia ja vieraita oli kotipihassa 20 vuotta, nyt on muutama vuosi ollut talli tyhjillään. En harrasta enää millään muotoa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.3.26 15:53:34

Kolme (+ kolmesta ravurista osuuksia) hevosta on nyt. Ihan viikon sisään neljä, koska toisen polven omakasvatti varsoo ihan juuri.
Hevosia olen harrastanut lapsesta asti. Ikiomia on ollut vuodesta 71. Sitä ennen hevosia oli isällä, ja harrastin niiden kanssa.
Isä omistaa ravureita edelleen. Mun hevoset ovat ratsuja.

Päivämäärä:   24.3.26 16:03:43

Harrastanut hevosia n. 12 vuoden ajan. Mutta nyt on ollut 6v "taukoa", viime vuonna kävin tunneilla muutaman kerran mutta ei se napannut kun ei siellä saa samanlaista suhdetta hevoseen. Ennen ollut hoidokkeja joilla saanut ratsastaa tallitöitä vastaan, nyt ei ole sellaiseen enää aikaa eikä energiaa niin ehkä ne heppailut oli sitten siinä lopullisesti. Tai kattellaan asiaa sitten eläkkeellä jos vielä kroppa toimii.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.