Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kampaajalle meno vuosien jälkeen

Lähettäjä: miten 
Päivämäärä:   24.3.26 12:48:14

En ole käynyt vuosiin kampaajalla ja nyt varasin ajan raidoitukseen ja leikkaukseen. Minulla siis vaaleat hiukset jotka raskauksien (ja iän?) myötä tummentuneet paljon. Haluaisin siis raitoja jotta hiukset vaalenee ja raikastuu, mutta sillain luonnollisesti.

Pitääkö kampaajalle näyttää jotain mallikuvia mistä tykkään vai voiko vaan sanoa että vaaleita raitoja ja jonkin sortin leikkaus? :D Minulla ei ole hajuakaan miten siellä "käyttäydytään" nykyään :D

En tiedä sopiiko minulle ns kylmän vai lämpimän sävyiset raidat mutta kampaaja lienee tietää enemmän?

Re: Kampaajalle meno vuosien jälkeen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.3.26 12:52:00

Kattele vaikka netistä kuva, mikä näyttäis mieleiseltä.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   24.3.26 13:00:30

No ei tarvii mitään kuvia esitellä, kyllä se kampaaja osaa katsoa sulle sopivan sävyn. Tietysti jos haluat jotain tosi spesifiä, niin voi näyttää.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   24.3.26 13:33:16

Kuvien näyttäminen voi auttaa selkeyttämään mitä sinä haluat. Ylipäätään kannattaa olla mahdollisimman kuvaileva. Se että sanoo vaan raitoja, voi johtaa tosi erilaiseen lopputulokseen kuin itse ajatteli koska raitoja voikin tulla paljon vähemmän/enemmän kuin mitä itse olisi ajatellut. Käytännössä on kaksi vaihtoehtoa. Joko yrittää tosi selkeösti kertoa kampaajalle mitä haluaa tai sitten antaa kampaajalle vapaat kädet ja vähän ohjeita. Tuntemattoman kampaajan kanssa vaan on sitten riski että kampaajan visio siitä mikä sinulle sopii voi olla hyvin erilainen kuin itse kuvittelit tai kampaaja tekee minimaalisia muutoksia kun ei uskalla muuttaa liikaa.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   24.3.26 13:38:40

"lienee tietää"

Et voi käyttää tublaverbiä. Se on tietänee suomeksi.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   24.3.26 14:25:31

Minulla on vakituinen kampaaja vuosien myötä. Olet jo varannut ajan, mutta olisin suositellut ehdottomasti ekokampaamoa sekä savivaalennusta/savivaalennusraitoja. Harva tietää tätä. Savivaalennuksella raidoista tulee tosi luonnolliset eikä kellertävyyttä tule. Juurikasvua tullessa tulos on myös melko luonnollinen. Lisäksi hiukset eivät kärsi niin kuin tavallisilla väreillä. Noh mutta olet jo varannut ajan. Kampaajat ovat ammattilaisia sekä sinua varten silloin töissä. Mielestäni suullinen ajatus siitä mitä haluat riittää, kyllä kampaajan pitäisi pystyä tämän perusteella toimimaan. Omalla kampaajalla työn edetessä yleensä vielä kyselee että miten pitkäksi, miten kerrrostetaan jne.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.