Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nalkuttavat naiset OS

Lähettäjä: Jaakko 
Päivämäärä:   24.3.26 05:53:06

Onko nalkutus merkki yksinkertaisuudesta vai puhtaasta itsekkyydestä?
Olen tässä viime aikoina pohtinut, onko naisilla jokin perustavanlaatuinen oikosulku logiikassa, vai mistä se jatkuva nalkutus kumpuaa? Katselee tätä touhua vuodesta toiseen ja miettin: Oletteko te vähän yksinkertaisia, vai onko tämä vain puhdasta itsekkyyttä naamioituna "huolehtimiseksi"?

Meillä on yhteinen koti, mutta säännöt tuntuvat olevan kuin suoraan diktaattorin käsikirjasta. Miksi asioiden pitää tapahtua juuri sillä sekunnilla, kun se teille sopii?
Sukat lattialla: Ne menevät koneeseen tasan silloin, kun on pyykkipäivä. Mitä hyötyä on kantaa yksi pari kerrallaan tyhjän rummun viereen?
Tiskit: Ne menevät koneeseen. Aina. Onko sillä todella väliä, tapahtuuko se kello 18 vai kello 22? Maailma ei pysähdy, vaikka pöydällä on hetken elämää.
Vaatteet sohvalla: Jos vaate kulkeutuu selkänojalta takaisin päälle, se on tehokkuutta, ei laiskuutta.
Silti sama levy pyörii vuodesta toiseen. Jos asia kerran hoituu joka tapauksessa, miksi siitä pitää tehdä numero joka ikinen päivä? Se alkaa tuntua siltä, että kyse ei ole puhtaudesta, vaan halusta hallita toista ihmistä ja hänen aikataulujaan.
Turha odottaa romantiikkaa, jos suu käy vain valituksen tahtiin
Ja sitten ihmetellään, missä on intohimo. "Miksi sä et ikinä vie mua ulos?" tai "Voisitko sä vähän hieroa mun jalkoja?"
Rehellisesti: kuka haluaa hieroa jalkoja ihmiselle, joka on juuri puoli tuntia huutanut jostain tyhjästä jogurttipurkista? Nalkutus on tehokkain tunnetun historian libido-tappaja. On vaikea nähdä vaimoa hehkeänä kumppanina, kun hän muistuttaa enemmän vihaista yläasteen rehtoria.
Ehkä kyse onkin siitä, että teille mikään ei riitä, jollei se tapahdu täsmälleen teidän käsikirjoituksenne mukaan. Mutta muistakaa tämä: Kunnioitus ja hyvä fiilis ansaitaan, niitä ei nalkuteta esiin.

Re: Nalkuttavat naiset OS

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.3.26 06:01:19

Väärä foorumi, kokeile jotain miespalstaa.

Lähettäjä: Suide 
Päivämäärä:   24.3.26 06:03:05

Ei ne muuten mene. Jonkun täytyy laittaa ne sinne.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.3.26 06:14:48

Me kaikki tiedetään kuka se joku on.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.3.26 06:16:39

Jos asuisi yksin, voisi toki heitellä p*skaiset kalsarit lattialle tuulettumaan ja jättää likaiset astiat haisemaan pöydille. Itsekin yksin asuvana jätän räkäpaperitkin pyörimään minne haluan. Mutta yksinkertaisempikin imbesilli tajuaa, ettei muiden ihmisten läsnäollessa näin toimita, se on äärimmäisen epäkunnioittavaa. Ihan sama kuin vaikka röyhtäilyjen ja piereskelyiden kanssa, mutta aloittaja varmaan nekin tekee vaimonsa naamalle.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.3.26 06:30:51

Ja sä olet tuon kultakimpaleen kanssa miksi? Parisuhde on vapaaehtoista, seuran saa valita

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   24.3.26 06:34:18

Entä nalkuttavat miehet? Mulla sellainen. Kun aloittaa sen opettamisen niin ei ihan lopu muutamaan lauseeseen.

Lähettäjä: Grr... 
Päivämäärä:   24.3.26 06:45:28

Ei mun ole koskaan tarvinnut nalkuttaa miehelleni, mutta hän onkin MIES eikä mikään kiukutteleva kakara joka ei osaa viedä likaisia sukkiaan pyykkiin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.3.26 06:50:38

Tässä taloudessa jos jäisi sukat, vaatteet ja astiat levälleen, niin ei siitä nalkutettaisi. Se olisi kerrasta poikki ja mies etsisi uuden osoitteen.

Päivämäärä:   24.3.26 07:03:39

"Tässä taloudessa jos jäisi sukat, vaatteet ja astiat levälleen, niin ei siitä nalkutettaisi. Se olisi kerrasta poikki ja mies etsisi uuden osoitteen."

Juuri näin. Lopettakaa naiset se turha nalkutus ja etsikää mies. Jos ei löydy, niin sinkkuna on aina parempi kuin alistua olemaan jonkun keskenkasvuisen äitiä etsivän "miehen" puolisoksi. Palautukoot takaisin äitinsä luo, jos eivät kerran osaa elää ilman mammaa.

Päivämäärä:   24.3.26 07:06:34

Uijui, sun romantiikka ei nyt taida olla tarpeeksi painava hyödyke tässä kuviossa.

Päivämäärä:   24.3.26 07:20:25

Aloittaja siis itse haluaa olla se diktaattori, joka määrää, että kumppanin on elettävä likaisten vaatekasojen keskellä. Aloittajan mielestä hänen siisteyskäsityksensä on siis se oikea ja naisen väärä.

Aikuinen ihminen vie likaiset vaatteet pyykkikoriin. Se ei ole iso vaiva. Luultavasti esimerkiksi astiatkaan eivät ole pöydällä hetken, vaan aloittajan vaimo on huomannut etteivät ne aloittajan toimesta liiku siitä koneeseen ikinä vaan niitä kasantuu ja kasaantuu aina yhä isompi pino.

Olen muuten itse tehnyt siivoustyötä, jossa jouduin jatkuvasti korjaamaan aikuisten ihmisten työpaikallaan pelkkää laiskuuttaan jättämiä sotkuja (ei, esimerkiksi roskien heittäminen lattialle ei ole ok vaikka paikassa on palkattu siivooja vaan jokaisen pitäisi kyetä ne itse heittämään roskakoriin). "Pienistä" asioista kertyy melkoinen lisätyö kun niitä pieniä asioita on koko paikka täynnä joka päivä. Näin käy kotonakin, mutta siellä ei vain ole sitä palkattua siivoojaa.

Päivämäärä:   24.3.26 07:24:13

Kukaan ei taatusti halua muistutella ja opettaa akuista ihmishä. Aloittaja on epäsiisti castenmielinen sika jonka kannattaa vapauttaa itsensä luontoon. Tavarat laitetaan paikalle ettei ole kaaos ja sekasorto. Ne likaiset sukat ei ole kaunis näky eikä ilmanraikastin siinä lattialla ja jugurttipurkin hoitaminen saman tien paikoilleen ei ole helpompaa myöhemmin. Yhteisessä kodissa et voi varata kaikkia lattia ja pöytäpintoja saastainen esittelyalueiksi. Eikö sinun kotona ole ollut mitään kotikasvatusta vai oletko joku afrikkalaisen kulttuurin edutaja ei osaa hävetä likaansa eikänkohdella naista arvostavasti?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   24.3.26 07:28:08

"hän muistuttaa enemmän vihaista yläasteen rehtoria."

-Ja tässä on jo vastaus kysymykseesi "miksi". Jos nainen käyttäytyy kuin vihainen rehtori, se todennäköisesti johtuu siitä, että sinä käyttäydyt kuin etenkehtainen kakara. Ole aikuinen ihminen, huolehdi asioista oma-aloitteisesti, niin ei ole mitään syytä nalkuttaa.

Ei asioiden tarvitse tapahtua tietyllä sekunnilla, niiden pitää tapahtua ennen kuin toinen joutuu uhraamaan ajatuksen asialle ja paimentamaan sinua hoitamaan omat hommasi. Riisu ne sukkasi suoraan sinne rummun viereen, äläkä alunperinkään jätä keskelle asuntoa haisemaan ja olemaan tiellä. Astian voi laskea suoraan sinne koneeseen, sitä ei ole mitään todellista tarvetta välivarastoida keittiön tasolla. Ai onko puhtaat vielä koneessa? Olisit ihan itse tyhjentänyt ne ohjelman loputtua.

Olen asunut mieheni kanssa jo kohta 20v, enkä minä nalkuta. En olisi koskaan jatkanut yhdessä asumista sellaisen nahjuksen kanssa, jolle olisi ilmennyt tarvetta nalkuttaa. Mieheni huolehtii omat vaatteensa pyykkiin, osansa pyykin pesusta ja kaappiin toimittamisesta. Asiat hoituu ilman perään katsomista, niin ei minua kiinnosta millä sekunnilla hän sen asian hoiti, kun on jo hoidettu.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   24.3.26 07:29:20

Miksi elät sellaisen ihmisen kanssa jonka elämäntyyli ei ole yhtenevä omaasi? Jos elämä on vain sitä että toinen nalkuttaa ja toinen v*ttuuntuu niin eroaminen auttaa molempia.

Onneksi mulla on mies joka osaa viedä pyykit koriin ja tiskit koneeseen. Hän osaa jopa käyttää molempia koneita ja tyhjätä puhtaat niistä.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   24.3.26 07:31:17

Voivoi, mieslapsi ei saa elää pellossa, niin ei tee edes pomppii mieli. 0/5

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   24.3.26 07:41:32

juu eihän se nalkutus seksikästä ole mutta vielä vähemmän seksikästä on mieslapsi joka ei kunnioita sitä, että nainen haluaa kodin olevan kaunis ja siisti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.