Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä pehmeä tyyny?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.3.26 03:16:39

Millainen tyyny teillä on? Itse kaipaisin kovasti pehmeää tyynyä. Olen ostanut nyt 2, toinen halvempi ja toinen kalliimpi, molemmissa pallokuitua ja molemmat kivikovalta tuntuu. Kaupassa ei ollut kummastakaan mallikappaletta ilman muovipäällistä ja muovin kanssa kovin vaikea arvioida pehmeyttä.

Mulla on ihan siis aamulla korvat kipeät kun tyyny on niin kova.

Yritän nukkumaanmennessä tähän tuoreimpaan sormella "kaivertaa" korvan kohdalle kuopan joka vähän helpottaa mutta yöllä pyörii ja hyörii niin eihän se korva siinä koko yötä pysy. En tiedä onko ongelma ettei niissä ole tarpeeksi täytettä? Ehkä pitäisi vielä yhdistää kaksi tyynyä yhteen mutta sekin voi tehdä tyynyn kovaksi.

Korvaparkani taas tänä yönä...

Re: Mistä pehmeä tyyny?

Lähettäjä: Koko 
Päivämäärä:   23.3.26 03:39:08

Onko sinulla sellainen standardikokoinen 40x50 tyyny? Ne ovat kovia. Vaihda 60x80 tyynyyn. Omani olen ostanut Prismasta. Merkki alkoi F:llä, olisiko ollut Familon? Allergia- ja astmaliiton suosittelema ja avainlippu merkki löytyi. Ihanan pehmeä tyyny.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.3.26 03:40:32

Jyskistä Hoie downtouch, täytettä 850g.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.3.26 04:30:27

Tyynyongelma minullakin.

Haluan napakan, mutta en liian korkeaa tyynyä.

Tyynyt on aina liian korkeita ja paksuja, ei jousta tarpeeksi, tai sitten liian matalia, pehmeitä ja lötsöjä.

Nyt on pari viikkoa ollut uudet tyynyt, jotka on Ikeasta jotkut korkeat, mutta minulle liian korkeat ja olen niitä koettanut möyhiä ja lötsöyttää kun niiden kanssa tulee niska kipeäksi. Ja on myös korva tullut muutamaan kertaan kipeäksi! Tunnistan ongelman. Mutta ihan varmasti sitten kun ne on sopivast madaltuneet/pehmentyneet, niin se onkin jo kohta liian lötsöt...

En siis osaa auttaa aloittajaa.

Aiemmin minulla oli jotkut hoiet, mutta ne lötsööntyivät vuosien saatossa.

Nykyisiä koetan lötsäännyttää ihan nyrkeillä runnomalla, kuin vaivaisin taikinaa, sen jälkeen pöyhin ja ravistelen tasaiseksi. Vähän on jo menneet paremmiksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.