Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi jokainen tuntee kehonsa mutta vähätellään?

Lähettäjä: hiuhatti 
Päivämäärä:   23.3.26 02:00:01

Eli aina sanotaan että jokainen tuntee kehonsa kaikista parhaiten mutta minä olen avannut tänne vuoden sisään muutaman suolistosyöpäpelkoketjun. Siellä vähätellään ja sanotaan ettei voi olla tai että voi olla mutta tuskin on. Miksi joskus syövän sairasteneiden haastatteluissa on että he vain tajusivat jonkun olevan pielessä mutta kun minä tajuan niin saan vähättelyä? Missä menee raja milloin tunne on oikea ja milloin "harhaa" kuten minullekin on sanottu.

Ja kävin siellä lääkärissä mutta eipä siellä paljoa tutkittu.. lääkäri sanoi että peräaukossa on haavauma joka vuotaa MUTTA SE UMMETUS JOTA MINULLA ON OLLUT VOI OLLA SYÖPÄMASSAN AIKAANSAANNOS?? Miksi minä en siis saa tähystystä vaan jollain nopealla vilkaisulla suositellaan lisäämään kuituja joita kyllä lisään mutta eihän lääkärillä ole mitään röngtenkatsetta jolla voisi todeta haavauman tulleen siksi että minulla on ummetus JOKA EI JOHDU SYÖVÄSTÄ. Entä jos ummetus on syövän aikaansaannosta niin mistäs sen voi tietää?

Todella oksettavaa oli kun lääkäri otti puheeksi mielenterveyden. Siis joo minulla on pari diagnoosia mutta MITEN NE LIITTYVÄT SIIHEN ETTÄ MINULLA ON SUOLISTOSYÖVÄN KLASSISIA OIREITA???

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.