|
Lähettäjä: ***
Päivämäärä: 22.3.26 09:42:16
Harkitsen hevoshierojaopintoja, tai harkinnassa ollut jo useamman vuoden. Tarkoitus opiskella oman työn ohessa. Teen pelkkää yötyötä 12h vuoroja ja suunnittelen itse vuoroni joten uskoisin opiskelujen monimuotona tms onnistuvan. Vai mitä olette mieltä?
Olen pitkänlinjan hevosihminen ja aiemmin hevosalalla "puoliammattilaisena" toiminut. Nyt monta vuotta vaan harrastellut kotona. Ajatuksenani on ollut opiskella hierojaksi ja tehdä laitehoitoja; kunnollinen laser, huippukylmä.. ehkä jotain muuta? Joskus harkinnut vesikävelypisteen toteuttamista kotiin.
Vakityötä ei ole ajatus lopettaa, vaan tehdä hierontoja sivutyönä. Tiedän että kaikenlaista yrittäjää on olemassa, mutta mahtuisikohan kanta-hämeen alueelle mukaan yksi? Ajattelen, että minun vahvuuteni on kokonaisuuksien huomioiminen, hevonen sekä ratsastaja psyykkis-fyysis-sosiaalisena kokonaisuutena.
Olisikohan ihan tuhoon tuomittu ajatus? Tällä hetkellä teen sivutyötä omalla alallani päätyöni lisäksi ja pikkuhiljaa on tullut sellainen olo että kaikkeni olen niille tämän hetkisen toimialani asiakkaille antanut ja nyt alkaa riittää.
|