Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tulppaanikimppu-liian iso

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.3.26 08:32:01

Kun myydään usein 2 kimppua esim . kympillä, niin onko tulppaanien yhteismäärä liian iso maljakkoon? Esimerkiksi Aalto maljakko matala.
Ostin 2 kimppua syntymäpäiväkukiksi ja henkilö alkoi riehumaan, koska kukat eivät mahtuneet hänen aaltomaljakkoon, joka oli matala korkuinen.

Re: Tulppaanikimppu-liian iso

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   22.3.26 08:36:36

Aloittajan tuntemalla päivänsankarilla on jotain ongelmaa...
Juuri aaltomaljakoihinhan noita usein laitetaan ja on kivan näköistä!

Jos kaksi kimppua on liian iso johonkin maljakkoon niin voi toki jakaa kahteen maljakkoon ja viedä esim. eri huoneisiin.

Oma äitini (piilonarsku) on tuollainen. Kukista tulee aina kamala ongelma, milloin on allerginen niille ja milloin mitäkin.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.3.26 08:36:36

Jaa, mielestäni yksittäiset kimput ainakin marketista ovat usein tosi pieniä, niissähän on vain muutama kukka.

Enemmän ihmettelisin tuon henkilön ihmeellistä reaktiota kauniiseen lahjaan :D

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   22.3.26 08:36:43

Heitä kukat roskiin, jos alkaa riehumaan. Sitten menet kotiin, ja siivoat tuollaisen ihmisen elämästäsi.

Lähettäjä: Isompi maljakko 
Päivämäärä:   22.3.26 09:02:12

Ainakin tiedät mitä viet sille riehujalle seuraavaksi jos nyt viitsit sitä vielä sietää.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   22.3.26 09:54:03

Aalto maljakkoon just hyvä. Tavalliseen kapeaan maljakkoon ei välttämättä mahdu. Joka tapauksessa ääliö riehuja, kun "ylimääräiset" voisi ihan rauhassa ja hiljaa laittaa toiseen purkkiin tai lahjoittaa vaikka naapurille.

Lähettäjä: Emäntä 
Päivämäärä:   22.3.26 09:57:41

Ei liity kukkiin, mutta samanlaista paskaa oon äidiltäni saanu vuosia kuulla milloin mistäkin asiasta.

Nyt vuosikymmeniä myöhemmin olen vasta ymmärtänyt hänen olevan narsisti.
Uh, kuinka paljon on lapsena ja nuorena saanutkaan kuulla milloin mitäkin moitetta ja kuinka paljon se onkaan vaikuttanut minuun!
Ei päässyt itsetunto kasvamaan, ei.

No joo, joskus vein pionin äitienpäiväksi, siitä tuli kuulemma kauhee iso omituinen ampiainen.
Mun autosta on tippunut heidän pihaan iso rotta. Niitä ei heillä kuulemma ole koskaan ennen näkynyt.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.3.26 10:00:42

"Ostin 2 kimppua syntymäpäiväkukiksi ja henkilö alkoi riehumaan, koska kukat eivät mahtuneet hänen aaltomaljakkoon, joka oli matala korkuinen."

Oi miten mehevä tilanne. Kukat kainaloon ja kotiin kommentilla onneksi mulla on ittellä tarpeeksi isoja maljakoita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.