|
Lähettäjä: Surusiipi
Päivämäärä: 21.3.26 19:46:21
Mulla oli kaksi kuukautta täydellinen miesystävä. Hänellä oli ulkoiset asiat kohdallaan, oli kiltti ja ymmärtäväinen. Petipuuhissa oli taitava. Silti minulta puuttui kipinä, jota yleensä tunnen rakastuessani.
Sitä kipinää kai etsin, kun aloin viestitellä erään itseäni aika paljon nuoremman miehen ksnssa. En edes koskaan nähnyt häntä, mutta olin ihastunut hänen tyyliinsä viestitellä ja puhua puhelimessa kanssani. Kerroin hänestä miesystävälleni, että minulla on kiinnostava miespuolinen ystävä. Miesystäväni ei oikein asiasta tykännyt ja sovimme, että loperan yhteydenpidon tuon nuoremman miehen kanssa.
Salaa kuitenkin jatkoin viestittelyä ja jäin siitä kiinni juuri kun näytin puhelimestani kihlasormuksen kuvaa hänelle. Hän jätti minut välittömästi. Sanoi, ettei voi enää luottaa minuun yhtään koska petin lupaukseni.
Olen koettanut selittää asiaa parhain päin ex-miesystävälleni, mutta hän on taipumaton. Harmittaa ja kaduttaa. Poistin ja estin sen nuoremman miehen, mutta mitäpä se enää auttaa...
Miten saisin miesystäväni takaisin, millä palautan luottamuksen?
|