Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä auttaa kuiviin simäluomiin?

Lähettäjä: Kuiva silmä 
Päivämäärä:   21.3.26 00:06:52

Tämä talvi on ollut jostain syystä sellainen, että iho on kuivunut kauttaaltaan poikkeuksellisen paljon. Olen syönyt päivittäin reilun annoksen tyrniä, mustikota ymv ja koittanut juoda reilusti vettä. Muutama kuukausi sitten yläluomet alkoivat kuivua pahemmin. Vaikka olen vaihtanut kasvojen puhdistus aineen öljypohjaiseksi ja laitan illoin ja aamuin pakua rasvaa yläluomet ovat turvoksiin ja paksun hilseilevän kerroksen peitossa ennen kuin työpäivä loppuu. Olen kokeillut useita erilaisia rasvoja ja voiteita, mutta mikään ei tunnu tepsivän. Silmien alla sama homma. Kummankin silmän alla isot pisaran muotoiset alueet jotka hilseilevät.

Pakkaset loppuivat jo, mutta tämä luomien hilseily vain jatkuu. Ennen ei vastaavaa ilmiötä ole ollut kasvoilla. Mikä voisi auttaa?

Re: Mikä auttaa kuiviin simäluomiin?

Lähettäjä: Lennikki 
Päivämäärä:   21.3.26 00:12:43

Onko mahdollista saada haltuun spermaa? Jos, niin voitele silmäluomiin ennen nukkumaanmenoa. Pese aamulla pois. Muutama vrk ja iho normaali.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   21.3.26 00:33:57

Sama homma. Alaluomien alle tulee isot punoittavat alueet, jotka kutisee ja kirvelee sekä turpoaa. Kaikenlaisia voiteita on kokeiltu, hydrokortisoni vähän lievittää muttei poista kokonaan + lisää kuivuutta.
Ei ole myöskään mitään vaikutusta onko meikkiä vai ei. Yläluomet myös punoittaa muttei yhtä pahoin kuin alaluomet.

Lähettäjä: Mikki 
Päivämäärä:   21.3.26 00:51:32

Silmänympärysihottuma? Mulla mikään öljypohjainen ei käy kaikkien kasvoille, ärsyttää lisää. Kosmetiikannja kaiken hoitotuotteiden, tuoksujen yms karsiminen hyvin yksinkertaisiksi ja ei ylihoitamista. Täällä tyyliin apteekin probicare ainoa käytössö, sillä pesut ja rasvaus.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.