Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten te muistatte kaikki ravintolat ja muut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.3.26 23:35:54

Jos minä käyn vaikkapa Lontoossa, niin en minä muista sen parhaan ravintolan tai hotellin nimeä. Tai jos menen sukeltamaan, niin mikäs se olikaan se firma tai edes ranta tai edes se hotelli, jonka lähellä se oli... laitatteko kaiken ylös vai muistatteko oikeasti nuo?

Re: Miten te muistatte kaikki ravintolat ja muut?

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   20.3.26 23:43:41

En muista, ainakaan montaa vuotta. Hotellien nimet muistan ja osaan kartalla suunnilleen etsiä missä kohtaa olivat, jos tuntuu ettei nimet pysy päässä. Ravintolat sen sijaan katoaa mielestä, paitsi jotkut erityisen hyvät tai hirveät. Mutta lomareissulla jos pysähdyn johonkin ravintolaan, en todellakaan paina nimeä mieleen. Tässäkin auttaa kartta. Yleensä muistan, missä ravintola on sijainnut ja sitten Google mapsista voin jälkeenpäin katsoa, mikä nimi oli.

Sekin auttaa, jos teen karttamerkintöjä etukäteen esim. ravintoloista. Tällöin ne jää paremmin mieleen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.3.26 23:50:21

Minä kyllä muistan sen sisustuksen ja tarjoilijan ja varsinkin ruuan, mutta en nimeä tai tarkkaa sijaintia.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   21.3.26 01:15:10

Matkapäiväkirjoista, googlemerkinnöistä, muistikirjoista, valokuvista ja ennakkovalmisteluista. Katselen niitä ennakkoon ja lisäilen kiinnostavia juttuja ylös. Tosi monia hienoja paikkoja olisi jäänyt näkemättä ilman taustatyötä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.