Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä saa ihmisen valehtelemaan?

Lähettäjä: maalauksista 
Päivämäärä:   20.3.26 18:21:23

Törmäsin tässä yhden facekaverin päivitykseen missä oli kuva todella hienosta hevosmaalauksesta. Kertoi tehneensä itse. Kommentteja oli, että vau, upea, paljollako myyt, teetkö tilauksesta yms.

Sitten kun laitoin google lensiin niin hänen laittama kuva oli täsmälleen identtinen pixelitasolla eri saiteilta, etsy, pintrest ja muita.

Miksi joku valehtelee tälläistä kun netistä tuo selviää helposti?

Re: Mikä saa ihmisen valehtelemaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.3.26 18:24:16

Tolla tasolla valehtelu juontuu jo varmaan lievästä kehitysvammasta. Eihän kukaan täysillä kulkeva enää nykypäivänä väitä helposti googlella löytyviä teoksia omikseen.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   20.3.26 18:24:27

Ehkä se on jonkin sortin ahneutta?

Lähettäjä: Entä 
Päivämäärä:   20.3.26 18:55:23

Entä miksi ihmiset kehuvat upeaksi jonkun tekelettä joka ei ole millään muotoa hieno? Ja tämä ei ole mitään ilkeilyä vaan mittasuhteet ja varjostukset pielessä ja kankeaa kynänkäyttöä. " Onpa upea ". Eihän siinä nyt toki aleta sanomaan että " en ainakaan rahaa tuosta maksaisi tms " mutta miksi pitää kehua huonoa? Mielestäni sekään ei ole oikein vaikka ymmärrän että jotkut haluavat vaan tuottaa hyvän mielen vaikka olisivat itsekin sitä mieltä, että teos on surkea. En minä kyllä yllättyisi vaikka löytyisikin joku jonka mielestä se on yksinkertaisesti upea. Mutta itse en kehu ikinä huonoa työtä.

Lähettäjä: Pirita 
Päivämäärä:   20.3.26 20:05:01

Patologinen valehtelija?
Joku luonnehärö.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.