Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten erota tai tehdä eropäätös?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.3.26 22:26:59

Otsikossa kysymys. Mistä tietää olevansa erosta varma? Onko se niin, että ensimmäisen kerran kun sitä miettii niin silloin varmaan olisi jo aika? Puolisolle epäkohtia nostettu esiin monet kerrat muttei mikään muutu.

Kuinka käytännön asiat, muutot ynnä muuta? Kumpi muuttaa? Nimimerkillä en ole koskaan jättänyt ketään.

Re: Miten erota tai tehdä eropäätös?

Lähettäjä: --3 
Päivämäärä:   19.3.26 22:32:38

Kyllä minä sanoisin että jos eroa alkaa miettimään, silloin kannattaisi joko erota tai oikeasti tehdä muutoksia suhteessa, jotta suhde voisi parantua. Mutta jos muutokset ei onnistu, sitten se on pakko erota.

Kumpi muuttaa, riippuu ihan tilanteesta ja siitä mitä sovitaan. Haluaako kumpikaan edes jäädä nykyiseen asuntoon?
Tavarat jaetaan myös sopimuksen mukaan. Kumpikin vie omansa ja loput jaetaan. Minä olen jakanut suurin piirtein arvon mukaan, tyyliin toinen saa sohvan, toinen kaapin. Toinen telkkarin, toinen pleikkarin jne...
Ekassa erossa tehtiin niin, että mies maksoi minulle joitain satasia ja sai pitää kaiken yhteisen irtaimiston, irtaimisto ei ollut arvokasta (oltiin suht nuoria) ja minä halusin päästä sisustamaan ihan alusta ja mies jäi asuntoon kun minä muutin pois.

Re: Miten erota tai tehdä eropäätös?

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   19.3.26 22:37:25

Jos ero ajatus pyörii mielessä jatkuvasti, eikä suhteen tila kohene siten, että ne ajatukset hälvenee mielestä. Niin eroa.

Kaikki muu on normaalien ihmisten kanssa sovittavissa. Eroprosessi saattaa tuoda ihmisestä myös uusia piirteitä esiin. Ikäviä sellaisia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.