Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ärsyttää, kun koko ajan nälkä

Lähettäjä: Nälkä 
Päivämäärä:   19.3.26 18:03:39

Kroppa huutaa jatkuvasti ruokaa. En kuitenkaan voi nykyisellä kulutuksella syödä enempää, koska en pysty liikkumaan riittävästi. Millä saan tän loppumaan?

Re: Ärsyttää, kun koko ajan nälkä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.3.26 18:08:01

Syö riittävästi proteiinia ja hyviä rasvoja, lisäävät kylläisyyden tunnetta. Hedelmät on kans hyviä ja muut kasvikset missä kuituja.

Lähettäjä: Romi 
Päivämäärä:   19.3.26 18:11:16

Mulla on ihan sama! Siis en edes muista milloin en olisi ollut nälkäinen, siitä on oikeasti vuosikausia! Ja koska olen pienikokoinen nainen ja haluan pitää itseni sirona ja painoni matalalla (ja myös esim omassa harrastuksessani vaaditaan hyvin slimmiä kehoa), niin ei vaan tosiaan voi syödä niin paljon kuin pitäisi jotta nälkä lähtisi. Olen vaan todennut olevani tällainen, että nälkä ja tarve ei kohtaa ja siksi en voi koskaan syödä nälkäni tai halujeni mukaan. En uskalla edes kuvitella miten paljon pitäisi syödä, että olisin kylläinen :D Syön siksi semitiukan ruokavalion mukaan ihan puhtaasti rutiinilla ja samalla kaavalla päivittäin. Ärsyttäähän se oikeasti olla aina nälkäinen. Mutta olen tottunut siihen jo niin hyvin, että tällä nyt vaan mennään.

Lähettäjä: " 
Päivämäärä:   19.3.26 18:18:11

No jep, sama täällä. Läskigeenit joita vastaan saa taistella 24/7 pitääkseen itsensä normipainossa. Kaikki ravitsemukselliset keinot käytössä (runsas kuitu ja proteiini, ei nopeita hiilareita, kaikki ravintoaineet tarpeen mukaan) mutta mun kroppa haluaisi painaa vähintään tuplat ja nälkä on jatkuvaa. Öisin näen unta ruuasta ja hereillä seuraava ateria mielessä aina.

Lähettäjä: Nälkä 
Päivämäärä:   19.3.26 18:18:26

Mäkin syön rutiinilla ja samoja ruokia, etenkin nyt kun fyysinen kunto rajoittaa. Silti jotenkin harmittava tilanne.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   19.3.26 19:48:54

Juotko riittävästi vettä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.