Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suihku, meikkaus ja sali

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   19.3.26 07:13:32

Olen ajatellut alkaa käydä salilla aamuisin ja ruokatunnilla. Aikataulullisesti paras olisi meikata kevyt meikki jo ennen salia ja mennä sillä töihin. Kävisin salin jälkeen vain vartalopesulla. Onko ällö ajatus ja kai levyt meikki pysyy? En ole kovin hikoileva tyyppi.
Miten muut päivällä tai aamulla treenaat tekee?

Re: Suihku, meikkaus ja sali

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   19.3.26 07:16:03

Minä treenaan aamuisin. Teen treenin, käyn suihkussa salilla, pesen hiukset ja kasvot. Kuivaan hiukset ja meikkaan salilla ja menen töihin.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   19.3.26 07:16:27

Tottakai noin kannattaa tehdä. Teen itsekkin ja ei ole mitään ongelmaa meikin pysyvyyden tai ihon kanssa.

Lähettäjä: Tapauskohtaista 
Päivämäärä:   19.3.26 07:19:27

Ei toimisi itsellä, sillä kasvojen iho menisi tosi huonoon kuntoon. Itsellä treenin jälkeen tärkeää pestä kasvot ettei tule näppylöitä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.3.26 07:24:08

Mä meikkaan aamuisin. Käyn ratsastamassa, salilla ja töissä. Iltaisin pesen pois.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.3.26 07:38:12

Mulla ainakin suihkun kosteus sotkee meikin ja hiukset, joten ei onnistuis. Ite en onneks salilla hikoa niin et ois suihkulle sen jälkeen tarvetta, eli meikki naamaan aamulla, suihkuun sit illalla.

Lähettäjä: Lala 
Päivämäärä:   19.3.26 07:38:44

Ei toimisi mullakaan,,kun oikeasti treenatessa hiki valuu naamaa pitkin :D jos käy vaan kevyesti hömppäämässä, niin sitten olisi mahdollista. Aamutreeni ei ole sen takia mahdollinen, kun tukkakin olisi pakko pestä, kun hikoaa märäksi, ja sen kuivaaminen pesun jälkeen kestää iäisyyden. Siihen vielä meikkaaminen ym.päälle ja joku hikisen nihkeä salin pukukoppi ja jälkihiki ja..yök :D

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   19.3.26 07:41:25

Mulla onnistuisi ihan hyvin, siis jos teen salilla lihaskuntoa enkä aerobista. En juuri hikoile siinä.

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   19.3.26 07:57:10

Minusta on kyllä ällö ajatus, ettei urheilun jälkeen pestä kasvoja ja sillä samalla meikillä mennään iltaan asti :D

Lähettäjä: --3 
Päivämäärä:   19.3.26 08:38:17

Itse en tykkäisi treenata meikissä, saati käydä suihkussa. Ainakin tuntuisi että meikki suttaantuu.

Jos teet vain kevyen meikin, ei kai siihen mene montaa minuuttia?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   19.3.26 08:39:38

Suihkun kautta töihin, hiuksia en aina pese mutta naaman kyllä. En meikkaa mutta jos jostain syystä pitäisi olla töissä meikattuna niin ei se meikki kyllä salia kestäisi. Hiukset vähä siinä ja siinä.

Pystytkö menemään ilman meikkiä salille? Jos voit niin saman ajan se naaman maalaus vie teit sen ennen vai jälkeen. Salilla suihku ja meikit naamaan ja töihin.

Lähettäjä: 111 
Päivämäärä:   19.3.26 08:46:36

Jos treenaa aamulla, niin eikös siihen meikin tekemiseen mene ihan yhtä paljon aikaa ennen treeniä tai treenin jälkeen?

Minä en ihan älyttömästi laita itseäni ennen töihin menoa, joten aamutreenin jälkeen suihkuun, tukka ponnarille ja muutaman minuutin naaman siistiminen. Jos on etäpäivä, niin en meikkaa ollenkaan. Fööniä käytän ehkä kerran vuodessa eli en todellakaan föönaa tukkaa. Kuivuuhan se muutenkin.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   19.3.26 08:48:42

Noin juuri teen, jos aamulla treenaan. Korjailen sitten meikkiä suihkun jälkeen sen minkä tarvitsee.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.