|
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 18.3.26 21:05:08
Hän alkoi mulle juttelemaan harrastukseen liittyvällä sivustolla. Päivittäin yli kuukauden ajan oli viestien vaihtoa, välillä jotenkin koin ehkä vähän epäsopivaksi, koska hän on naimisissa. Tuntui myös vähän oudolta että laitteli tunti tolkulla päivässä mulle viestejä. Ennen kuin lähti reissuun vaimon ja vanhempiensa kanssa niin kysyi mun numeron ja selitteli pitkästi että hän ottaa sitten yhteyttä loman jälkeen kun haluaa olla läsnä ja pois laitteilta lomilla että toivottavasti en loukkaannu mutta voin olla häneen yhteydessä jos tarvitsen jotain.
Olin jo, että jes vihdoin pääsen tästä hetkeksi eroon. Alkoi tosiaan käydä vähän uuvuttavaksi päivittäinen viestittely. On siis tosiaan amerikkalainen, saan itse tästä yhteydenpidosta ainakin harjoitettua mun enkkua mut on kyl kysellyt aika tarkkaan kaiken mun pituudesta, parisuhdetilanteesta ja vanhemmista yms..olen kuitenkin laittanut kaiken sen piikkiin että amerikkalaiset osaa olla aika ystävällisiä eikä se tarkoita mitään sen suurempaa.
Kannattaako yhteydenpitoa jatkaa? En ole itse muusta kuin kaveruudesta korkeintaan kiinnostunut.
|