Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miesten deittiprofiilit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.3.26 16:47:35

Miksi miehet tekee niin huonoja deittiprofiileja? Ei välttämättä kirjoiteta itsestään mitään, tai kirjoitetaan jotain typerää. tekstistä ei saa selvää väli merkkejä eikäytetä kysy lisää joskiinnostaa. Kuvat on huonoja, pienellä panostuksella niistä saisi paljon parempia, joten miksi laitetaan alaviistosta otettu naamakuva aurinkolasit päässä vastavalossa? Räkä naamalla umpikännissä. Huono ryhti, likainen peili, resut vaatteet. Miksi ei voida oikaista ryhtiä, parantaa kuvakulmaa, laittaa ehjiä vaatteita päälle, pyyhkiä peili. Ja sitten kun aletaan viestitellä, on viestit "Annatko annelia?" "Onhan posliini?" "Tuu tänne panemaan."

Ja sitten vielä valitetaan, kun ei kenellekään kelpaa. Tämäkin saatettu kirjoittaa jo profiiliin.

Re: Miesten deittiprofiilit

Päivämäärä:   18.3.26 16:50:03

Sama oli jo 20 vuotta sitten :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.3.26 16:50:41

Härötetty.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.3.26 16:51:21

Ajatelkaa jos naiset lähtis tekeen profiilia samalla tyylillä... :)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.3.26 16:52:49

No kerro ylisviiva, miksi ne miehet tekee surkeita deittiprofiileja? Mä en ymmärrä.

Päivämäärä:   18.3.26 16:58:20

Kylläpäs inceliä taas itkupotkukiukuttaa. Ylilautaviivalla on kai sellainen profiili itselläänkin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.3.26 17:00:00

Itse en ole ikinä ollut missään deittipalstoilla, ja tuon kirjoituspuolen allekirjoitan täysin.

Mutta ne kuvat. Kännikuvat tietysti ei jatkoon, mutta mä en edes ajattelisi miestä, jolla on sliipattuja kuvia, joiden valotukset ja kuvakulmat on mietitty sata prosenttisesti. Eivät miehet sellaisia asioita ajatte, eivät edes todella fiksut miehet.

Ja niille naisille, joilla siellä on ne sata poseerausta oikeassa valossa, perse pystyssä, ja kaula-aukko navassa, nuoret pojat just lähettelevät piloillaan näitä otatko anneliin viestejä.

Tiedän pari fiksua miestä, joilla on Tinder.
Heillä on fiksusti kirjoitettu teksti, kuvia harrastuksista ja muutama kasvokuva. Kuvat eivät varmasti ole sataprosenttisesti oikeassa valossa tai kuvakulmasta, mutta niistä näkee kyllä minkä näköinen mies on.

Vinkkinä naisille, niin laittakaa sinne Tinderiin tuore kasvokuva, ja tuore kokovartalokuva. Ei kuitenkaan mitään tyrkkyä poseerausta, vaan kuva vaikka lenkkipolulta. Ja mitä vähemmän meikkiä sen parempi.

Päivämäärä:   18.3.26 17:02:28

Minäkään en itse ole ollut missään palstoilla ja sovelluksissa, mutta olen somessa nähnyt noita paljon. Naiset ihmettelevät miksi miehet tekevät tällaisia profiileja ja miehet ihmettelevät, miksi naisia ei heidän profiili kiinnosta. Siellä sitten selostetaan että mikä mättää.

Mutta koskaan ei tule syytä sille, miksi miehet tekevät tuollaisia profiileja ja viestittelevät noin.

Lähettäjä: Tollo 
Päivämäärä:   18.3.26 17:46:25

Mäkin ihmettelen tuota kun ihan fiksuilla ja kivannäköisillä miehillä ois mahkua saada itselleen kumppani, niin sit se profiili pilaa kaiken ja ketään ei kiinnosta. Ihan kun pitäis piloillaan tehdä se profiili mahdollisimman huonoksi ettei kukaan (kaverit?) vaan luulis heidän olevan tosissaan. Ettei vahingossakaan paljasta itsestään mitään oikeaa. Ettei vahingossakaan laita itseään likoon. Että ihan huvikseni vaan tässä heh.

Päivämäärä:   18.3.26 18:16:18

"mä en edes ajattelisi miestä, jolla on sliipattuja kuvia, joiden valotukset ja kuvakulmat on mietitty sata prosenttisesti."

Ei tarvitse olla mitään ammattilaisen ottamia kuvia, mutta edes sellaisia, joista saisi selvää ja välittyisi mielikuva fiksusta ihmisestä. Lösö ryhti, resut vaatteet ja likainen peili nyt ei kerro mitään hyvää, saati ne alaviistokuvat, parhaimmillaan niissäkin naama rullalla ja tuoppi kädessä... Ja jos näkee, ettei parturissa ole käyty viiteen vuoteen ja suihkussakaan kahteen viikkoon, niin....

Lähettäjä: tarina 
Päivämäärä:   18.3.26 18:26:09

Eikö se ole ihan hyvä että kuvista, tekstistä ja ulosannista selviää heti ettei mikään järjen jättiläinen tai muutenkaan kovin kehittynyt yksilö ole kyseessä.

Silloin kun itse vielä käytin tinderiä oli siellä miehistä 97% sellaisia jotka eivät kiinnostaneet kuka mistäkin syystä.

Vai onko tässä tarkoitus keskustella siitä, miksei miehet pysty parempaan?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.3.26 18:29:12

Onneksi dildolla on täydellinen esittelyteksti ja kuva.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.3.26 18:31:26

Tuollaisissa on se hyvä puoli, että karsiutuvat jatkosta heti kättelyssä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.