Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  jään yhteen ihmiseen kiinni vuosiksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.3.26 16:16:06

vaikka tiedän et meistä ei tulis mitään.

siis oon aina ollu ihastunu vuosikausia kerrallaan johonki tiettyyn ihmiseen jota en ees tunne kunnolla.

mut mua harvoin sytyttää kukaan ihminen ...
ja sit kun sytyttää jään ihaileen häntä useiksi vuosiksi ja haaveilen. enkä pysty näkemään ketään muita kiinnostusmielessä..

mikä mua vaivaa?

saatan ihastua tiktok henkilöön jota en oo ees livenä nähnyt. paitsi videoissa, tiktok livessä ja kuvissa ja jutellut viestein..

ja siis ihastun ehkä kerran 6 vuodessa.. ja oon yli 3 kymppinen. en oo koskaan seurustellut enkä tapaillut..

Re: jään yhteen ihmiseen kiinni vuosiksi

Lähettäjä: Jaahas 
Päivämäärä:   18.3.26 16:18:22

Kauanko olet elänyt netin kautta?

Päivämäärä:   18.3.26 16:23:24

Auttaisko löytää laadukkaita ihmissuhteita elävästä elämästä ja ehkä joku romanttinenkin suhde? Kuulostaa suoraan sanottuna nimittäin teinien hormonihuuruilta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.3.26 16:32:14

Tuntemattomiin ihastuminen on yleensä kaikille tuleva kuivaharjoitteluvaihe, joka jossain vaiheessa jää pois.

Haluaisitko tosielämässä parisuhteeseen vai ihmetteletkö vain miksi et ihastu usein tosielämässä tapaamiisi ihmisiin?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   18.3.26 16:34:22

Mulla on vähän sama. Toki ihastun tosielämässä, mutta jään kyllä jumiin jopa kymmeneksi vuodeksi!

Ongelma on ehkä se, että itse vertaan kaikkia tähän hlöön ja siksi en voi edes kiinnostua muista. Olen kuitenkin ajatellut, että en näe järkeä riman alentamisessakaan.

Omapa on elämäni. Aika harvoin tapaa aidosti hyviä ihmisiä.

Lähettäjä: á 
Päivämäärä:   18.3.26 16:37:32

Mä jään kiinni ihan tosielämän ihmisiin, saatan olla moneen ihastunut yhtä aikaa, mutta kuitenkin olen yksiavioinen. Kaksi pitkää (18v.) avioliittoa takana, toinen jatkuu yhä mutta ei ole enää luottamuspohjaa, ja odotan vain että asiat menisi niin että pääsisin poistumaan takavasemmalle. Ikää minulla siis 60v. Toivoisin, että löytäisin vielä oikean rakkauden yhden kerran.

Päivämäärä:   18.3.26 16:38:59

Kannattaisiko tavata oikeita ihmisiä oikeassa elämässä niin, ettet jää vain haaveilemaan jostain?

Lähettäjä: Jaahas 
Päivämäärä:   18.3.26 16:42:08

Krantut jääkin ilman. Laskekaa rimaa mutta tietenkin pidätte huolen itsestänne samalla.

Tietysti jos ei vaan kiinnostu niin silloin ei kiinnostu. Ehkä pariutumisvietti on laimeampi ja siksi jää analysoimaan ja vertailemaan- ja jumii johonkin puolimahdottomaan tai ei kiinnostu mistään. Onko teillä edes yhden illan juttuja eli suomeksi sanottuna minkäänlaista seksielämää?

Lähettäjä: 2r4 
Päivämäärä:   18.3.26 16:50:51

Netishän nää kaukorakkauden ivanuudet on oikeeaa nigerian kultaa.
Pakko sen olla se kun kuvankin laittoi.
Jep

Unoha miehet naiset ja keskity ittees

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   18.3.26 16:54:06

Mäkin sanoisin, että alapa elämään sitä oikeaa elämää. Lapsellistahan toi on, ei uskois että 3-kymppinen käyttäytyy noin. Elät jossain haavemaailmassa ja ne sun ihastukset on osittain sun mielikuvituksen tuotetta. Olet mielessäsi rakentanut niistä jonkin tietynlaisen ihmisen, jota ei todellisuudessa ole olemassa.

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   18.3.26 17:22:07

Siis jos ei ole yhden illan juttuja, niin ei ole seksielämää? Joo parikymppisenä oli, mutta ei näin neljääkymppiä lähestyvänä viitsi itseään enää millekään satunnaisille kuppamunille altistaa, ja toiseksi, minulla on parempaakin tekemistä. Seksi on just sellaista kuin haluan ja silloin kuin haluan, siitä ei ole puutetta.

Mä oon just samanlainen - tosielämässä, kuten X. Minulla on laaja ystäväpiiri, olen sosiaalinen jnejne. Mutta pariutumismielessä kiinnostun äärimmäisen harvoin ja kohde on yleensä varattu tai ei ole minusta kiinnostunut eli homma jää siihen. Ajatuksen tasolla kiinnostus ei vaan meinaa hävitä millään. Minusta taas kuitenkin kiinnostutaan usein, ja lähes yhtä usein torjun nämä ihmiset, kun eivät ole minusta kiinnostavia tmv.

Kriteerit on minua pidempi (olen 160 cm), käytöstavat omaava, luotettava, itsensä elättävä mies. Olen ihastunut monenlaisiin miehiin, tyyppiä ei varsinaisesti ole, se on vaan se joku selittämätön kemia eikä minulla ole mitään mielenkiintoa tutustua parisuhdemielessä ihmiseen, johon en tunne vetoa. Minulla on itsellä rahaa, autot, oma ura jnejne ja lapsia en tahdo. Eli suurin ongelma lienee se, että en ole koskaan oikeastaan tarvinnut miestä, pitäisi siis olla sellainen henkilö, joka tuo vielä jotain lisää omaan elämään ja harvoin sellainen mies osuu kohdalle ja vielä vapaalla jalalla.

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   18.3.26 17:40:09

Ihastut siis omiin haavekuviisi ihmisistä. Eipä sillä, harvoin itsekkään löydän kiinnostavia miehiä oikeassa elämässä, mutta jos tuo alkaa omaa elämääsi haittaamaan niin ehkä auttaisi jos yrittäisit vaikka deittailla miehiä oikeassa elämässä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.