Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vanhat Volvot

Lähettäjä: dilemma 
Päivämäärä:   18.3.26 13:21:32

Löytyisi 350 000 ajettu bensayksilö ( -00) Mietinnässä on korjauttaminen tai paalaaminen. Jakopääremontti pitäisi tehdä lähitulevaisuudessa. Ruostetilanteesta en tiedä, pitäisi katsoa, mutta ei ainakaan ed katsastuksessa mainintaa. Sähköissä vähän sanomista; jos seisoo, menee jonkin aikaa ennenkuin pitkät alkavat pysymään päällä, lisäksi ikkunat toimivat vähän miten milloinkin. Ilmastointi on ehjä(?) mutta pitäisi huoltaa, ilmankin pärjää. Kun tankkaa, ei lähde välttämättä ekalla käyntiin ( startti on kuitenkin melko uusi ). Moottorin vikavalo palaa tällä hetkellä, mutta auto on seisonut talven, paloi kyllä aiemminkin välillä. Edelliseen katsastukseen vaihdettiin jotain kallistuksenvakaajaa tai koiranluuta, en muista mikä oli välyksellistä mutta nyt ei kilise eikä kolise. Kierrokset veivaavat välillä ylös alas. Tuulilasi on ehjä mutta kyllähän se naarmuinen jo on. Melkein uusi akku. Muuten ihan virkeän tuntuinen moottori ollut. Rattikin on herkästi kääntyvä, hammastankokaan ei varmaan vuoda. Siis hyvä auto muuten ollut, tykkään Volvoista ja vanhoista on aika kovat pyynnit jo, ihan jo vikoineen.

Mitä tälle tekee?

Re: Vanhat Volvot

Päivämäärä:   18.3.26 13:23:37

Niin ja uudempaa korimallia tämä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.3.26 13:23:53

Korjaus tai myynti, ei paaliin.

Lähettäjä: Kinkku 
Päivämäärä:   18.3.26 13:32:19

Jos et ole jFb:n Volvo-harrastusryhmissä, niin kannattaa liittyä. Itse olen saanut niistä paljon apua erilaisten vikojen paikantamiseen. Itse kallistuisin korjaamaan/korjauttamaan, jos auto on mieluinen ja varsinkin, jos osaa tehdä jotain itse tai joku tuttu tekisi vähän edullisemmin kuin korjaamo. Toki korjaamolle viedessäkin saattaa säästää, jos heille sopii että hankit osat itse.

Varmasti saat tuon kyllä kaupaksikin, vanhoille Volvoille on ottajia ja monille kelpaa pikkuvikainenkin.

Päivämäärä:   18.3.26 13:46:35

Itse en osaa mitään tehdä, mutta korjaamo ja se edullisempi "tuttu" löytyisi.
Myyntikin tietysti yksi vaihtoehto eli paalaus nyt unohtukoot ainakin. Leimalle nyt saattaisi saada laiteltua aika pienelläkin ja muut jutut sitten perässä. Tässä kieltämättä alkaa ihan hiipiä pelko, että jos nyt tuosta luovun niin teenkö isonkin virheen. Myytävät vastaavat alkavat olla nimittäin myös ihan hiton paljon enemmän ajettuja autoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.