Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työnhaku

Lähettäjä: Turhautunut luuser 
Päivämäärä:   18.3.26 10:59:21

Taas sulkeutui yksi ovi. Joku onnellinen sai uuden työpaikan, minä en. Olen liian vanha, liian vaivainen, liian vähän kokemusta, liian koulutettu, liian sitä ja liian tätä. Turhaan kouluttauduin uudelle alalle, en mä töitä saa enää ikinä. Yksi haastattelu on vielä edessä, mutta siihen minulla ei oikeastaan ole edes oikeaa koulutusta, joten en ymmärrä, että miksi edes kutsuivat haastatteluun.

Eli elämän suuntaviivat uusiksi. Hevoset pois ja omavaraisen elämän aloitus. Taidan aloittaa polttopuiden teolla, niin ei tarvii palella ensi talvena. Työttömänä on aikaa puulämmitykselle.

Re: Työnhaku

Lähettäjä: Sade 
Päivämäärä:   18.3.26 11:03:03

Minuakin turhauttaa tämä tilanne. Pätkä siellä, pätkä täällä, pätkä tuolla. Jatkuva hakeminen alkaa tympiä eikä mitään voi suunnitella kun kohta ollaan kuitenkin taas työttömiä.

Lähettäjä: Oharit 
Päivämäärä:   18.3.26 11:56:22

Työnantajana taas ärsyttää nämä ”hupihakijat”. Alkuvuodesta oli paikka auki. Yli 60 hakemusta tuli. 5 kutsuttiin haastatteluun. Näistä viidestä kolme(!!!) jätti tulematta haastatteluun, eikä myöskään ilmoittanut, ettei ole tulossa. Yksi näistä kolmesta oli vielä sellainen, ettei ehdotettu haastattelupäivä sopinut, vaan sovittiin toinen päivä, joka hänelle sopi.

Päädyttiin sitten palkkaamaan molemmat, jotka haastatteluun viitsivät tulla.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   18.3.26 12:22:44

Oharit: minulla on vakituinen työ, yli 30 tuntia viikossa. Minun pitää lähettää työhakemus viikottain, mutta en minä uskalla lähteä kahden kuukauden määräaikaisuuden takia oikeasti vaihtamaan työpaikkaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.3.26 12:28:38

Pystyisiköhän hevosilla tekemään jotain rahaa? Vuokraamista tai onko sulla osaamista tarjota esim lomituspalveluja, josta on kysyntää? Yritän siis vaan etsiä ideoita jolla voisit saada jotain kun työllisyys on näin huonoa tosiaan tällä hetkellä. Meidän alueella vuokrauksella on sen verran kysyntää tietyn tyyppisille hevosille (all round eli joiden kanssa voi tehdä kaikkea) että vuokraukset maksavat hevosten kulut onneksi, erityisesti kesällä. Talvella sitten on hiljaisempaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.3.26 12:33:55

Tee hevosnais-OF.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.