Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Botoxia Keski-Uusimaa / Uusimaa

Lähettäjä: baby botox 
Päivämäärä:   17.3.26 12:40:09

Olen 44-vuotias ja haluaisin vähän virkistää kasvojani botoxilla. Pikkuisen kuitenkin hirvittää klinikoiden villi länsi. Paikkoja on paljon, mutta ei aavistustakaan hyvistä tekijöistä Uudellamaalla. Voitteko suositella paikkoja, joissa oikeasti tehdään hyvää jälkeä?

Itse kaipaan lähinnä sellaista "hyvin nukutun yön" fiilistä kasvoillani enkä mitään överiä. Niin kuin vamaan useimmat meistä suomalaisista! :)

Re: Botoxia Keski-Uusimaa / Uusimaa

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   17.3.26 12:47:31

Mabel Helsingin keskustassa

Firm Medical Spa Tikkurilassa

Nää on mun omat vakkaripaikat :)
Molemmissa tulee luonnollista jälkeä.

Kävin useamman vuoden Mabelissa, mutta hieman halvempi hinta Firmissä sai mut koittamaan niillä ja sinne jäin :)

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   17.3.26 12:49:26

baby botox, etkö ole nähnyt kuvia näistä iäkkäämmistä ladyista jotka ovat "leikkineet" kyseisen aineen kanssa.

Lähettäjä: baby botox 
Päivämäärä:   17.3.26 13:02:09

K: kiitos paljon! Täytyypä tututua ja varata aika. :) Onko muuten sun lähipiirissä kukaan huomannut tai kysynyt, ootko tehnyt jotain kasvoille, ja käytkö usein? Omalla kohdallani ajaattelin botoxia vain silmäkulmien ryppyihin ja kulmakarvojen väliin tuomaan vähän kirkkautta otsaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.3.26 13:12:01

Cityklinikalla (lääkärillä) oon käyny Stadissa, syksyllä messuilla olin Nordic Medical(?) Span hoitajan piikitettävänä, hyvät tulokset molemmissa. Ebeling Beautyä on suositeltu paljon, sitä harkitsen seuraavaksi nyt kun heillä on toimipiste myös Tikkurilassa.

Kukaan ei ole koskaan huomannut/huomauttanut mitään, käyn siis pistämässä otsan+sibeliuksen ja välillä myös harakanvarpaat mutta se on vähän ongelmallinen alue kun silmät ei sit hymyillessäkään "siristy" vaan tulee sellainen kuolleen kalan tuijotus XD

Vaikutus ei kestä hyvänä kuin n. 2kk, mutta ehkä n. 4-5kk menee et on kokonaan loppunut.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   17.3.26 13:18:41

Käyn laittamassa puolen vuoden välein otsan ja sibeliuksen. Mä oon kaveripiirissä aika avoin, joten kukaan ei "ehtinyt huomaamaan" ennenku kerroin :D
Tää otsa oon superluonnollinen, ei mikään sellanen liikkumaton Kardashian-otsa. Kulmat liikkuu, mutta ei tuu sellasta isompaa juonnetta ja otsa on sileä silloinkin kun botoxin vaikutus on hälvennyt. Toki sillon sen saa enemmän kurttuun, mutta siinä ei oo sellasia "vaakaviivoja lepotilassa.
Uudet tuttavuudet luulee mua 5-12 (!!!) vuotta nuoremmaksi. Oon siis 40 v. Ja joo joo, kaikkihan aina kohteliasuuksissaan arvaa ikää alemmas, mutta kyllä mä väitän, että tää viiden vuoden ajan maltilla laitettu botox on pitänyt aika freshinä.

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   17.3.26 13:21:50

Mä olen yli 60 v ja mua luullaan aina jotain 40+ ikäiseksi. Ei kylläkään ole koskaan botoxia laitettu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.