Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko jonkun lapsi ollut pesisleirillä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   17.3.26 11:52:49

Mä en nyt kehdannut kysyä näin tyhmiä kysymyksiä joukkueen whatsup ryhmässä ja varmaan selviävät myöhemminkin, mutta kiinnostaa... :D siispä kysyn täältä

Minulla on siis 6v vasta pesiksen aloittanut lapsi ja joukkue on menossa parille pesisleirille kesällä.

Miten nuo käytännössä menee? Käsittääkseni majoitus on koululla. Ketä siellä siis on, lapset ja valmentajat? Miten ns me muut aikuiset? Varaanko itselleni hotellin vai olenko minäkin tuolla koululla?
Lapsen leiripassiin kuuluu ruokailut, otanko itselleni omat eväät vai voiko niitä ostaa? Vai ostetaanko aikuisillekin tuo leiripassi?

Kiitos ja anteeksi

Re: Onko jonkun lapsi ollut pesisleirillä?

Lähettäjä: Fip 
Päivämäärä:   17.3.26 12:47:06

Kuinka kauas lapsi menee leirille? Täällä lapsi oli ensimmäistä kertaa leirillä kun oli 8v. ja meni syksyllä tokalle. Paras kaveri oli leirillä mukana, mutta ei vanhempia. Leiri oli 30 km:n päässä. Isot pelit käytiin katsomassa, mutta ei harjoituspelejä.

Tuo oli ennen koronaa, joten tarkasti en enää muista. Mielestäni mitään ”vanhemmat saavat osallistua leirille” -kutsua ei ollut. Ainoat leirille osalistuvat vanhemmat olivat valmentajat, huoltajat, joukkueenjohtajat. Lisäksi yhden 1-tyypin diabeetikkolapsen huoltaja taisi osallistua leirille, kun lapsi ei vielä yksin pärjännyt insuliinin kanssa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   17.3.26 12:50:11

no nää on sattumoisin täällä melko lähellä molemmat, toinen leiri on noin 150km ja toinen noin 70km

Mutta hyvä tietää että tuollainenkin vaihtoehto tässä on ettei minua tarvitakaan tässä :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.3.26 12:54:16

Minne leirille lapsi menee? Etenee-leirille?
Meillä lapset ovat yöpyneet meidän kanssa koska eivät ole uskaltaneet olla koulumajoituksessa, mutta ruokailleet kouluilla joukkueen kanssa. Meillä joukkueen kanssa yöpyvä aikuinen saa passin, ja hän nukkuu lasten kanssa sekä ruokailee ym. Esim. Tyttöjoukkueen kanssa sinne on mennyt joku naispuolinen vanhempi jos valmentajat ovat miehiä. Pelien välillä saa olla joukkueen kanssa tai olla vanhempien kanssa, miten nyt haluaa. Ollaan ite varattu joku majoitus läheltä. Vanhemmilla ei ole passeja joten he huolehtivat itse syömisensä miten nyt haluavat.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   17.3.26 12:57:18

---, kysy rohkeasti leirin järjestäjältä. Onnea sinulle ja lapsellesi ihanan ja monipuolisen harrastuksen parissa. Eiköhän lapset ole ilman omia vanhempiaan leirillä. Opettelevat samalla toimimaan itsenäisesti ja pitämään huolta itsestään. Toivotan elämyksiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.