Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Matkakulujärjestelyt, kun puoliso työmatkalle

Lähettäjä: ReissuEero 
Päivämäärä:   16.3.26 14:55:37

....eli miten teidän firmassa hoidetaan matkakulut, jos puolison saa ottaa mukaan? Siis tietenkin puolison kuluja ei makseta, mutta miten käytännössä hoidetaan esim. lentolippuvaraus? Entä hotellihuonevaraus?

Re: Matkakulujärjestelyt, kun puoliso työmatkalle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.3.26 16:08:27

Puoliso varaa itse matkalippunsa. Hotellihuoneen saa varata 2 hengelle työpaikan kautta ja siitä työnantaja korvaa puolet. Hotellin olen maksanut omalla luottokortilla ja laskuttanut firmalta jälkikäteen näissä tilanteissa, muuten käyttäisin firman luottokorttia.

Re: Matkakulujärjestelyt, kun puoliso työmatkalle

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   16.3.26 16:23:45

Riippuu täysin sopimuksesta. Miehen työnantaja maksoi meillä kaikki peruskulut (matkustus, hotelli sisältäen aamiaisen) että minä ja 3kk ikäinen vauva päästiin mukaan. Itse maksettiin sitten muut ruokailut, mies ne laskutti myöhemmin yritykseltä omalta osaltaan.

Varauksen tekijällähän ei ole mitään väliä. Maksut saa yleensä joko puolitettua maksutilanteessa (näissäkin jos on yhteydessä esim hotelliin niin saavat otettua vaikka täysin erikseen maksut) tai sitten maksaa itse ensin ja pistää kulukorvaukset seuraavaan palkkaan tai työnantaja maksaa kokonaan itse ja vähentää seuraavasta palkasta. Kannattaa kysyä firman käytännöistä että miten nuo normaalisti toimii.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.