Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harjaatko sun hiuksia?

Lähettäjä: Peikkopää 
Päivämäärä:   15.3.26 22:41:16

Mä aloin just miettii, et harjasin mun hiukset viimeks marraskuun lopussa kun oli pikkujoulut. Mulla on tosi paksu, pitkä ja luonnonkihara hius. En tiedä miksi, mutta mun hiukset eo takkuunnu. Pesen ihan millä sattuu ja hoitoainetta en jaksa käyttää. Sormin tulee harottua silloin kun jaksaa.

Re: Harjaatko sun hiuksia?

Lähettäjä: pinni 
Päivämäärä:   15.3.26 22:43:41

Harjaan joka päivä, mulla on ohut hiuslaatu eli yksittäinen hius on ohut mutta niitä on paljon. Takkuuntuu todella helposti.

Lähettäjä: Temppu 
Päivämäärä:   15.3.26 22:44:12

Mulla saman kuuloinen hius ja harjaan ehkä parin kk välein ja vain ennen hiustenpesua.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   15.3.26 22:46:44

Pitää harjata joka päivä. Pitkät ja ohuet ja takkuuntuvat.

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   15.3.26 22:48:32

Harjaan päivittäin. Olkapäille ulottuva luonnonihara tukka. Hius kuiva ja ohut.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   15.3.26 22:50:36

Hah, mulla menee jo päivässä parissa aivan takkuun! Niin takkuun, ettei kypärä mahdu päähän enää. Eli pakko on vähintään tallipäivinä harjata aina. Suht pitkät hiukset. Jos jättää harjaamatta monta päivää, niin siihen menee tolkuttomasti aikaa kun ovat niin takussa.

Lähettäjä: --3 
Päivämäärä:   15.3.26 23:09:28

Harjaan joka päivä, välillä parikin kertaa. Ohut, suora, pohjoismainen hius ja takkuuntuu nopeasti ja tuntuu inhottavalta takkuisena.

Lähettäjä: Kieliside 
Päivämäärä:   15.3.26 23:18:47

Hiuslaatuja on monenlaisia, kuten hevosilla harjanlaatuja. Muistan kuinka ravikuningas Vekselin omistaja ihmetteli Vekselin harjan laatua, se kun ei mennyt lainkaan takkuun. Aloittajalla lienee siis vastaavankaltainen hiuslaatu kuin Vekselillä harjalaatu. Kannattaa muuten googlata, oli aikamoinen tukkajumala.

Lähettäjä: Älä 
Päivämäärä:   15.3.26 23:42:34

Monta kertaa päivässä. Mulla on pitkät ja paksut hiukset ja takkuuntuvat helposti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.