|
Lähettäjä: Kaura
Päivämäärä: 15.3.26 22:10:42
Olen jo pitkään ollut jotenkin turvonnut. Syönyt omasta mielestäni terveellisesti, ei vehnää, karkkia, herkkuja. Alkoholia en käytä muutenkaan. Sormet ihan turvonneet, käsiä hankala saada nyrkkiin.
Söin viikon viljattomasti ja huomasin jossain vaiheessa, että sormet on "kuivat". Jotenkin kiva tunne, kun sormet ei ole turvonneet.
Tänään ja eilen olen syönyt kaurahiutaleita. Ja voi jestas sentään kun taas turvottaa. Ei mitään "Hyi mullon läskimaha" -turvotusta vaan SORMET. Sormet on taas turvonneet niin, että hankala saada käsiä nyrkkiin. Ja se syömäni ruoka-aine on tosiaan niinkin vaarallinen kuin tavalliset KAURAHIUTALEET. Mut hei, suositusten mukaan kaurapuuro on hyväksi ja terveellistä.
NO MINULLE EI OLE.
Sääli, koska pidän kaurahiutaleiden mausta ja kaurapuuro on hyvää. Minulla ei ole edes mitään tarvetta saada tunkea puuroa täyteen lisukkeita, vaan riittää ihan pelkkä vesi + kaurahiutaleet.
Mutta eipä sitten. En näköjään syö kauraa. Palaan takaisin viljattomaan ruokavalioon nyyhkien, kun kaurakaan ei näköjään minulle sovi.
Positiivista toki se, että viljaton ruokavalio pitää hyvin nälkää. Kananmunat on hyvää ravintoa, eikä edes niin kallista. Mutta kyllä jää vähän ikävä tuota KAURAA.
Soijaa minulle on turha tuputtaa, sille olen ihan oikeasti allerginen. Vehnä myös jollain tavalla allergisoi. Nämä ruoka-aiden poistot ruokavaliostani siedän ja ymmärrän, mutta KAURASTA luopuminen nyt tuntuu vaikealta.
Kiitos, että sain avautua!
|