Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Löysin kadonneen tavaran - tallikaveri oli vieny

Lähettäjä: sen 
Päivämäärä:   15.3.26 11:42:37

Kadotin joku aika sitten harjapakista. En löytänyt mistään ja mietin tallillakin että onkohan joku nähnyt. No mysteeri selvisi kun huomasin tallikaverin ottavan sen omasta harjakassistaan. Ja tiedän että se on mun koska niitä ei valmisteta enää ja on erikoisen näköinen.

Re: Löysin kadonneen tavaran - tallikaveri oli vieny

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   15.3.26 11:44:14

No miten tämä tarina jatkuu?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.3.26 11:51:04

Jos oot aivan varma niin eihän se ole kuin avata suu ja hakea tavara takaisin.

Lähettäjä: Pirkanmaa 
Päivämäärä:   15.3.26 11:51:38

Ok.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.3.26 12:05:50

Kiitos tiedosta, hevostalli.nettiin ilmoittaminen riittää eikä asia vaadi sinulta jatkotoimenpiteitä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.3.26 12:07:20

Mitäs sanoit kaverille

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   15.3.26 12:13:19

Näyttää siltä että tämä tyyppi, jolla on kaiket päivät aikaa keksiä uusia tarinoita hötönettiin, on vaihteeksi valinnut aihepiiriksi tallit. Tehnyt ainakin kolme näitä nyt hyvin lyhyessä ajassa. Eivät oikein iske tulta nyt.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   15.3.26 12:14:47

Anna mä arvaan. Nyt tuo tavaran ottaja on vaihtanut eri tallille, etkä tiedä mitä tehdä.

Lähettäjä: sen 
Päivämäärä:   15.3.26 12:18:31

H, en ole kuvittelemasi tyyppi, koska tää on ainut aloitus mitä oon tänne tehnyt pitkään aikaan. Mutta hei linkkaa toki ne muut tarinat, niin saadaan me muutkin luettavaa.

Ja siis sanoin tallikaverille "mistä sä löysit tän, oon ettinyt sitä ja mietin että mihin se on joutunut". Sain tavarani takaisin, ja en siis usko että oli sitä tarkoituksella ottanut, on siis voinut olla vaikka mun harjapakin vieressä ja hänen siinä mun vieressä ja joku sitten laittanut väärään. Hänen hevosellaan kun on muitakin ratsastajia ja hoitajia kuin itse.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   15.3.26 12:31:45

Mitä tästä opimme? Omat tavarat kannattaa nimikoida. Ainakin sellaiset, joita säilyttää muualla kuin omassa kodissaan ja tilassa, johon muillakin ihmisillä on pääsy. Itseltäni hävinnyt esim. töissä laturi, kun joku oli sitä lainannut työpisteeltäni ja vienyt mukanaan kokoustiloihin tai johonkin muualle isossa talossa ja unohtanut pistokkeeseen. Siinä vaiheessa kun aloin sitä itse kaivata, oli jo kulunut niin monta päivää, että eihän sitä enää mistään löytänyt, koska joku muu oli ottanut sen sieltä mihin se oli jätetty. Ärsyttävää. Oli työnantajan omaisuutta, joten hankin uuden, mutta nyt olen laittanut kaikkiin tuollaisiin tavaroihin nimeni, jolloin ne toivottavasti löytävät takaisin luokseni jos joku lainaa eikä muista palauttaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.