Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millaisia farkkuja käytät?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.3.26 11:39:56

Nyt kun pillit on vihdoin menneet muodista, minkä mallisia farkkuja käytät? Vai käytätkö niitä edelleen? Teinit painostaa baggyja tai 2000-luvulla olleita alaspäin leveneviä? Nuo alaspäin levenevät, matalalla vyötäröllä oli omat nuoruudem farkut ja aivot ei onnistu näkemään niitä mitenkään kivoina. Isot pussihousut tekee minusta lihavan ja noh kyllä ne pillit vähä tanttamalleilta näyttää. Mikä on vaihtoehtoni?

Re: Millaisia farkkuja käytät?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.3.26 11:40:33

"Mainostaa" ei painostaa

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.3.26 11:57:28

Samoja mitä olen käyttänyt 70-80 lukujen vaihteesta asti eli Levis 501 ja Wranglerit bootcutilla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.3.26 11:58:53

Käytän pillifarkkuja edelleen. Ihan parhaat.

Päivämäärä:   15.3.26 12:08:22

suoria

pillit on kyllä karmeat

Päivämäärä:   15.3.26 12:25:36

Olen viettänyt nuoruuteni 80- luvulla ja inhosin jo silloin pillifarkkuja, varsinkaan kun ne eivät silloin joustaneet yhtään. 90- luvulta lähtien kun lahkeet lähtivät levenemään, olen käyttänyt suoria tai vähän leveneviä lahkeita. Mielestäni sopivat itselleni parhaiten. Toki tykkään korkeasta enkä matalasta vyötäröstä.

On mulla parit kapealahkeiset farkut, käytän niitä ainostaan pitkien saappaiden tai villasukkien kanssa talvella.

Päivämäärä:   15.3.26 13:09:01

Käytän pillejä edelleen. Kroppani ei ole tanttamainen, joten ei vaatteetkaan saa sitä näyttämään sellaiselta. Ikää 42 v ja BMI 21.

Baggyt näyttää ihan karseilta kaikilla, enkä tajua miksi kukaan sellaisia käyttää, todella epäkäytännölliset.

Levis 510 minulla oli teininä, näyttivät kamalalta silloin, näyttävät edelleen. Nehän on miesten farkut, enkä tajua miksi niistä koskaan tuli naisille muotia. On minulla yhdet väljemmät farkut, mutta ne ei näytä mielestäni hyvältä, ne taitaa olla aika lailla 501 malliset, vaikkei levikset olekaan. Ostin joskus tarjouksesta 30 eurolla, ovat lähinnä rönttäfarkut.

Ne mutsifarkut, jotkut mom jeansit taas ovat ihan hirveät, sellaiset joita kaikilla oli ala-asteella ja ne olivat kamalan epäsopivat kaikille.

Bootcutit, eli alaspäin levenevät jäyttää ihan hirveiltä, vaikka nuorena niitä itsekin käytin. Nyt ei jotenkin kykene. Vanhoissa valokuvissa ne näyttää minunkin päällä hirveiltä :D Matalavyötäröiset housut ei, ei enää, vaikka en olekaan roikkolöllykkä keskivaratloltani.

Eli pillifarkut. Suurimmalla osalla pillit näyttää kamalalta siksi, että ne on liian pienet tai liian isot. Ei niiden kuulu olla makkarankuori eikä roikkua väljänä. Myös pituuden pitää olla oikea.

En ymmärrä ihmisiä, jotka käyttää liian lyhyitä housuja, eli nilkat paljaana. Saa jokaisen näyttämään persjalkaiselta lihavalta, jopa hoikat ja timmitkin.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   15.3.26 13:23:09

Bootcut. Bootcuthan ei ole mitenkään erityisen leveä vaan enemmänkin näyttää siltä että lahje jatkuu suoraan samanlevyisenä alas asti. Flare on sitten kun alaosa on oikeasti leveä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.