|
Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 13.3.26 13:43:20
No tässähän on kuvio sellainen, että taloon muutti uusi nyksä jonka myötä asumiskulut puolittuisivat. Mutta kappas keppanaa, eksä nyksineen saikin kaavailtua tämän puolittumisen verran remonttitarvetta, onpas erikoista. Kyse ei ole kosteusvaurio- tai vastaavasta remontista, vaan kivempaa pintaa ja helpompaa lämmitystä, vaikka aiemmassa ei ollut mitään vikaa.
Minulla ei kiinnosta lässytykset siitä miten pitäisi olla iloinen jos saa edes mitään ja maksaa kaikki itse, vaan siitä miten tämä menee lainsäädännön ja siihen rinnastuvan sääntelyn mukaan. Aloittakaa oma ketju volinalle joka menee ohi aiheen.
Olen itse työssäkäyvä opiskelija, joten elarit ovat tällä hetkellä aika merkittävä osa tuloja. Ja jatkossa tulee olemaan vieläkin merkittävämpi, koska opinnot ovat venyneet lasten ja pakollisten töiden vuoksi, ja hallitus on ilmeisesti pakottamassa venyneet opiskelijat joko lakkauttamaan opintonsa tai rahoittamaan opintonsa keinolla kysymysmerkki. Rahat menevät ruokaan ja vuokraan, ei harrasteluihin ja muuhun hassaukseen.
|