|
Lähettäjä: rasti
Päivämäärä: 13.3.26 11:23:22
Mahdollista? Minä en tästä paljoa voi maksaa 1900 e :n nettotuloillani. Olen arkisin väh. 9 h poissa työpv + matkat, jos ja kun kaupassa pitää käydä niin kauemmin.
Eroahdistunut 8 v. kotikissa (jotain rotua varmasti on ulkomuodon perusteella, eräs el. kasvattaa yhtä rotua josta itsekin sanoi, että huomattavan hienoja tuttuja piirteitä) , joka ei sulata pitkänkään hitaan tutustuttamisen myötä lajitovereita reviirilleen. Olen melko varma , että jos luopuisin tästä kissasta kissalliseen kotiin, niin asia olisi eri - silloin kissani olisi itse se toisen tontille saapuva.
Itsekkyyttäni en ole siitä luopunut. Toisekseen hyvän kodin löytäminen kissalle verntovieraan taholta ei ole mikään helppo rasti.
Se eroahdistus. Kaikki paitsi hutitarpeidenteko ja paikkojen rikkominen/repiminen. Ahdistuu, kun teen eteisessä lähtöä. Joko hyppii niskaani kun laitan kenkiä päästäkseen mukaani tai sitten painelee korvat luimussa sängyn alle turvaan siltä kauhealta tunteelta, että jää yksin.
Kun olen kotona, niin olen usein uuvuksissa siihen takiaisena minussa roikkuvaan kissaan.
Erittäin ihmisrakas. Pussaa ja "halii". Kiehnää ja hurisee. Tuttu hoitaja saa suukon heti.
Mielialalääkitystä aikoinaan yritettiin kissojen käytösasioihin erikoistuneella el.:llä, mutta se ei sopinut. Kuten oli tiedossa niin Seronil osalle kissoista tekee sen haitan, että virtsa lakkaa tulemasta. Omalle osui tämä. Markkinoilla olevaa nimenomaan eroahdistukseen yksinomaa olevaa Clomicalmia on turha kokeilla, koska se tekee saman vielä todennäköisemmin.
Vieraissa paikoissa tämä ei ole kovin rento, niin sen takia en ole Karvakavereihin lähtenyt.
Pikkulapset on pelottavia, arvaamattomia. Isot lapset ja aikuiset tosi jees. Kotiin tulevista ihmisistä on innoissaan. Tulee ovikellon soitua heti ovelle vastaanottamaan vieraat häntä pystyssä. Sen takia tuli mieleen, tuleeko kukaan esim. nimellisellä 5 e :n kertakorvauksella vaikka pari kertaa viikossa 2-5 tunniksi kerrallaan kotiini olemaan tän kanssa arkisin kun olen poissa?
Minä en etsi kavereita, olen introvertti jolla on riittävästi sos.suhteita. :D Kyse on kissasta, joka pitää kotiimme tulevista ihmisistä ja vieraiden siellä antamasta huomiosta ja suorastaan tarvitsee sitä.
Täällä voisi opiskella, tehdä etätöitä (palaverirauhaa en takaa, jos tää oli nukkumassa ja alkaa haukottelua kuulua, niin kohta se on vieressäsi tuijottamassa ja kertomassa, että nyt olen herännyt, anna suukkoja ja haleja) , katsoa tv :tä, nukkua päiväunet Kaveri vieressä.
Omat eväät mukana.
Kissa ulkoilee toukokuusta väh. lokakuulle, mutta vain mun kanssani, ei seuralaisen.
En ole epäluuloinen lähtökohtaisesti ihmisiä kohtaan, mutta vieraan ihmisen ottaminen kotiin hengailemaan epäilyttää. Häviääkö mun hopealusikat yks kerrallaan yms.
Miten lähtis tämmöstä edentämään?
5 e setelin lisäksi mulla on tarjota oksitosiinia pehmeän karvaturrin antaman läheisyyden muodossa. Kyllä se on arvokasta sekin.
|