Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  mies sanoi että olen kylmä

Lähettäjä: tarina 
Päivämäärä:   13.3.26 07:32:34

Mies lähti eilen kavereitten kanssa johonkin päiväreissuun ja sanoi lähtiessään että tulee yksin kotiin ennen kymmentä. Noh, tuli yhdentoista aikaan jonkun kaverinsa kanssa ja ilmoitti että kaverin pitää jäädä meille yöksi. Minulla on tänään työpäivä ja syy, miksi kaveri ei voinut mennä kotiinsa nukkumaan oli se että hän humalassa kuorsaa eikä puolisonsa saa nukuttua. Eli minun olisi pitänyt kuunnella kahden humalaisen kuorsausta eikä minulta tosiaan edes kysytty onko ok jos kaveri tulee tänne yöksi. En ollut edes tavannut tätä ihmistä koskaan ennen.

Miehen kanssa tuli riita ja hän sanoi että olen kylmä ja että kavereita pitää aina auttaa. Voi olla että erotaan tämän takia.

Olenko tosiaan kylmä vai olisiko pitänyt hyväksyä asia?

Re: mies sanoi että olen kylmä

Lähettäjä: Et 
Päivämäärä:   13.3.26 07:39:25

Et ole. Lopun alkua. Kertoo ettei mies arvosta sinua. Eksä myös teki samoin ja oli ensimmöinen varoitusmerkki siitä ettei mies välittänyt tunteistani tuon taivaallista. Hölmönä jonkin aikaa katselin ja miehen käytös muuttui kokoajan vain itsekkäämäksi. Lopulta tajusin erota.

Ei ole kadottanut. Nyt mies joka näyttänyt yli 10 vuotta teoin ja sanoin arvostavansa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.3.26 07:44:30

Minusta asia olisi ollut ok jos mies olisi kysynyt ensin sinulta ennenkuin astuu asuntoon kaverinsa kanssa. Tommonen yllättäminen ripoisi itseänikin. Kavereita pitää aina auttaa mutta kumppani tulee ottaa ensin huomioon ja mennä kaverin edelle. Kaveri kuitenkin olisi omannut katon päänsä päälle eikä joutunut kadulle nukkumaan, joten missään hirveässä hädässä hän ei ollut.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   13.3.26 08:10:06

Mies antaa lapikasta sulle. Sanon tämän miehenä.

Lähettäjä: tarina 
Päivämäärä:   13.3.26 08:18:44

"Mies antaa lapikasta sulle."

No sittenpähän antaa. Vaikka tästä keissistä nyt päästäisiinkin yli, tuleeko sama peli jatkumaan kuitenkin tulevaisuudessa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.3.26 08:20:22

Saman kokenut ja ajoin kyllä molemmat pihalle, sen verran meni hermo. Ja todellakin, oli lopun alkua kuten joku aiemmin jo totesikin. Mies ei arvostanut, että minä nukun ja minulla on seuraavana päivänä työpäivä, vaikka työni vaativuuden hän kyllä hyvin tiesi. Nykyinen ei todellakaan toimisi näin vaan hänelle minä ja koti menee aina kavereiden edelle. Eli parempaan vaihdoin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.3.26 08:25:51

Eli sekä miehesi että tämän kaverin mielestä kaverin puolison unta ja rauhaa pitää kunnioittaa mutta sinun ei. Kertoo tosiaan karua kieltä arvostuksesta, kyllä mulle suhde olisi ohi tuossa vaiheessa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   13.3.26 08:28:48

Aikaa kylmää tuoda humalainen kaveri yllärinä kuorsaamaan toisen kotiin. Kyseessä ei ollut hätätilanne jossa kaveria pitää auttaa. Olisivat järjestäneet kaverille vaikka hotellihuoneen jos ei voinut kotiinsa mennä.

Yhdesti mieheni toi pari kaveriaan meille illalla ottamaan kuppia. Minulla oli aamuvuoroon lähtö ja kysyin milloin ja miten aikovat lähteä illalla kotiin. Siinä sitten hihittelivät ja katselivat toisiaan. Yöksi jäivät ja seuraavana päivänä tein miehelle selväksi että tämä ei toistu jos on tarkoitus asua samassa kämpässä minun kanssa. Yhdessä ollaan vieläkin. Mutta olin ihan valmis lopettamaan suhteen jos minulta ei olisi kysytty yövieraiden jäämisestä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.