Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko feikannut?

Lähettäjä: JL 
Päivämäärä:   12.3.26 07:01:01

Oletko koskaan feikannut saavasi orgasmin? Miksi?

Re: Oletko feikannut?

Lähettäjä: Mää 
Päivämäärä:   12.3.26 07:03:14

Olen, nyt 50 vuotiaana en tiedä miksi.
En kylläkään enää.
Joskus siksi että mies lopettaa aikaisemmin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.3.26 07:40:27

Aika usein. En osaa sanoa. Mies on oikeasti hyvä sängyssä ja nyt osti kaikenmaailman leluja millä saisi minua paremmin tulemaan. Löytää paikat yms. Mutta itse en vaan osaa tulla seksissä, ainoastaan vaan soolossa. Ihan sama miten rämpyttää eri vibraattoreja se tuntuu hyvältä mutta kun voisi normaalisti tulla niin tuleekin sen sijaan todella epämukava tunne semmosesta ylitunteesta mikä yleensä tulee normaalisti vasta orgasmin jälkeen ainakin itsellä. Ehkä käy sääliksi miehen isoa efforttia kuinka paljon hän yrittää sitä työstää joten koen kai palkitsevani häntä. En osaa tulla edes soolossa jos on jotain sisällä lisänä, jotenkin keho vaan tulee yliherkäksi yhtäkkiä ja sitten ei olekkaan kiva tunne enää.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   12.3.26 07:48:29

En ikinä. Siinä tekee aina karhunpalveluksen itselleen ja toiselle.

Lähettäjä: Rilla 
Päivämäärä:   12.3.26 07:51:56

Kerran tai kaksi elämäni aikana.

En sanoisi, että leikkaaminen on aina karhunpalvelus. Tietenkin jos toisella ei oikeasti ole käryäkään, mitä tehdä ja mistä toinen tykkäsi, ja jos haluaa seksiä tämän ihmisen kanssa kuitenkin vielä harrastaa myöhemminkin, on ehdottomasti parempi olla feikkaamatta ja opettaa, tai vähintään keskustella asiasta.

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   12.3.26 08:26:39

Koska naiset on ehdollistettu sille ajatukselle, että heidän täytyy ja kuuluu saada orgasmi.
Koska mies!

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   12.3.26 09:03:07

No en -ei tarvi .

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.