|
Lähettäjä: hauta
Päivämäärä: 11.3.26 20:52:27
issa, josta on 3 km matkaa autokyydillä muistotilaisuuspaikkaan.
Niin miten arvioit, kun tiedän ettei suvussa ole montaa (jos yhtään:D) puheenpitäjä- tai musiikkiesityshenkilöä.
En aio enkä halua rakkaan isoisäni muistotilaisuudesta lähteä niin, että se jää kesken. Asia on kuitenkin niin, että matkustan täältä 600 km päästä ja olen onnettoman harvan paikallisbussin ja Vr:n aikataulujen varassa.
Jotta ehdin perjantain viimeiseen bussiin, jolla pääsee 40 km päähän viimeiseen etelän junaan, on minun poistuttava (taksilla, ellei joku sukulainen lähde samaan aikaan) muistotilaisuudesta klo 15:40. Eli kappeli + muistotil. yhtä 4 h 40 min. Voiko se riittää sillä tavalla, että muistotil. olisi tosiaan loppu tuohon mennessä?
Edelleen, en halua kiirehtiä muistotilaisuudesta pois, mutta ymmärrettäkö että minun on vaikea olla siinä kaupungissa nalkissa melkein 24 h AirBnBasunnossa raskaan hautajaispäivän jälkeen. Hän oli viimeinen isovanhempani ja rakas minulle.
Hautajaispäivän päätteeksi minun pitäisi päästä kotimatkalle sieltä, eikä odottaa la klo 15 asti, että tulee bussi joka vie asemalle, josta lähtee etelän juna, joka on perillä alkuyöstä. Siis lauantaina. Eiii.
|