Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaveri laittaa meemejä tms.

Lähettäjä: Essu 
Päivämäärä:   11.3.26 15:43:11

Siis miltei joka päivä, useamman kerran päivässä. Koitan reagoida vaan jollain nauruemojilla tms. mutta nyt on alkanut tulemaan sellaisia videoita joissa kysytään jotain ja näihin pitäisi keksiä vastauksia. Todella rasittavaa. Lähettääkö muiden kaverit näitä vähän väliä? Pidettätekö niistä vai koetteko rasittaviksi? Tuntuu että olen huono kaveri ja huono ihminen, kun en jaksaisi olla koko ajan näihin reagoimassa :(

Re: Kaveri laittaa meemejä tms.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.3.26 15:47:15

Mulla kans jotkut nettikaverit tekee tätä ja ihan todella raivostuttavaa. Etenkin, kun ne ei osu yhtään omaan huumoriin. Alkuun yritin kohteliaisuudesta reagoida niihin, mutta se taisi vaan lisätä intoa lähettää niitä lisää. Olen nyt sitten jättänyt täysin reagoimatta, niihin tusina meemeihin ja reelseihin, mitkä tulee ilman mitään kontekstiä.

Jos läheisemmät ystävät laittavat noita, niin se on ihan todella harvoin ja se on joku sellainen, joka kolahtaa itseenikin eli on kiva juttu. Niistä tykkäön, mutta on hyvä, että niitäkään ei tule päivittäin.

Kai me vaan ollaan liian vanhoja xD

Lähettäjä: zaz 
Päivämäärä:   11.3.26 16:02:39

Veljen ex-vaimo laittaa ja todella rasittavaa. Koetan kans jollain emojilla reagoida.

Lähettäjä: Mimmu 
Päivämäärä:   11.3.26 16:04:16

Pari kaveria laittaa, osa on hauskoja osa ei. Reagoin sitten sen mukaan.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   11.3.26 16:44:19

Miksette ihan vaan sano näille tyypeille tästä? Että "nää meemit ei oikeen oo mun juttu".

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   11.3.26 17:26:18

Rasittavaa ja olen sitten sanonut, ettei meemihommat kiinnosta yhtään enkä edes tajua niitä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.