Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vankilan hierarkia

Lähettäjä: Pöö 
Päivämäärä:   11.3.26 09:25:11

Tämän päivän lehti jutusta tuli mieleen aihe ylipäätään.
Jotenkin huvittavaa että nämä kuvittelevat että vankilan hierarkia, se se on jotain mikä merkitsee.
Että voit niinku kivuta hierarkiassa ylöspäin :D :D

Re: Vankilan hierarkia

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.3.26 09:50:38

Ja missähän lehtijutussa? Montako lehteä Suomessa on ja kuvittelet kaikkien tietävän juuri sen artikkelin, jonka juuri sinä olet lukenut.

Jotenkin huvittavaa, että sinä hyväosaisena naureskelet aiheelle tietämättä siitä mitään. Alamaailmaan ja päihteisiin kuuluu oma yhteisönsä. Heillä vallitsee omat sääntönsä ja hierarkiansa. Siksi vankilan on tärkeää olla kuntouttava ja yrittää haalia ihmiset takaisin yhteiskunnan jäseniksi.

Päivämäärä:   11.3.26 09:54:26

Se lehtijuttuhan ei ole tässä se juttu, eikö?
"Alamaailmaan ja päihteisiin kuuluu oma yhteisönsä. Heillä vallitsee omat sääntönsä ja hierarkiansa."
Joo niin on ja ihan kuin sillä olisi mitään väliä tai merkitystä mutta leikitään nyt mukana että hei joo tosi hienoa että pääsit " ylenemään vankilan hierarkiassa".:D wow, oot kyllä jotain todella!
Ja niin ne reppanat itse uskoo.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.3.26 09:58:14

No sillä on merkitystä niille vangeille. Vähemmän saat turpaas mitä parempi on asemasi. Mikä aloittajan ongelma on kun pitää nimitellä ketään reppanaksi? On itse se noloin reppana.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.3.26 09:58:35

Tässä aloituksessa ei kyllä ole yhtään mitään järkeä. Tottakai sillä vankilan hierarkialla nimenomaan on merkitystä. Koska siellä he elävät ja ovat 24/7 mahsollisesti pitkäänkin. En minäkään haaveile poliittisesta kipuamisesta, vaikka se jollekin merkitsee.

Lähettäjä: Tuplapiste 
Päivämäärä:   11.3.26 10:03:24

Kun sä Pöö menet uuteen kouluun, sulla on paljon kivempi olla kun saat kavereita ja sitä kautta uusia kavereita. Saat hommattua nuuskaa paljon halvemmalla, eikä niitä enää pöllitä sulta.

Päivämäärä:   11.3.26 10:08:33

"Kun sä Pöö menet uuteen kouluun, sulla on paljon kivempi olla kun saat kavereita ja sitä kautta uusia kavereita. Saat hommattua nuuskaa paljon halvemmalla, eikä niitä enää pöllitä sulta."
Jep juuri näin. Ja sit oon tosi kovis jos vedän jotain nekkuun ja omassa pienessä päässäni voin kuvitella, että oon niinku jotain :D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.3.26 11:23:28

Mitäpä aloittaja veikkailee, kumpi on vankilassa ylempänä hierarkiassa; lapsenraiskaaja vai talousrikollinen?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.