Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Palaisikohan mies?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.3.26 19:07:54

Muutaman kuukauden tiivis viestittely, yhden viikonlopun pitkät treffit ja vielä seuraavan päivän extemporee tapaaminen. Sen jälkeen vielä muutama viikko tiivistä yhteyttä ja puheluita - ja sitten täysi katoaminen. Syyksi sanoi viikon hiljaisuuden jälkeen muuttuneen elämäntilanteen ja yrityksen korjata suhde lasten äidin kanssa lasten vuoksi..

Re: Palaisikohan mies?

Päivämäärä:   10.3.26 19:11:04

Unohda, sehän kertoi sulle jo syyn.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.3.26 19:11:58

Haluatko miestä, joka jo kerran viilensi välit palatakseen yhteen jonkun toisen kanssa?

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   10.3.26 19:12:55

Minä mietin ensin miehen tuleen sytyttämistä otsikon perusteella :D Palaakohan naiset miehiä paremmin.

Vastaus kysymykseesi, unohda mies.

Päivämäärä:   10.3.26 19:13:55

Ootpa hiton epätoivonen. Ei, se ei voi palata mihinkään kun ei teillä ollut mitään, mihin palata.

Päivämäärä:   10.3.26 19:18:07

"Minä mietin ensin miehen tuleen sytyttämistä otsikon perusteella :D Palaakohan naiset miehiä paremmin."

Haha tämä!!

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   10.3.26 20:24:54

Olin itse samanlaisessa tilanteessa, tosin sillä erotuksella ettei mies kadonnut mihinkään tai pitänyt hiljaiseloa. Sanoi suoraan, että yrittää vielä lasten äidin kanssa lasten takia. Toivotun hyvät jatkot ja meni kaksi vuotta, kun mies kertoi heidän eronneen nyt lopullisesti ja yritti mulle vielä ehdotella tapaamisia. Minua ei enää kiinnostanut yhtään ja toivotin hyvät jatkot.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   10.3.26 20:34:06

Unohda .

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.