Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä tietää, että mies haluaa erota vaikka ei..

Lähettäjä: ... sano 
Päivämäärä:   10.3.26 15:27:38

Epäilen, että mulla on käsissä sellainen helmi, joka ei itse ota eroa vaan temppuilee niin, että minä ottaisin eron ja marttyyrin kruunun saisi hän. Mitkä tällaisia juttuja on mitkä on sattunut kohdallesi? Joku joskus puhuu siitä naisen vaistosta...

Re: Mistä tietää, että mies haluaa erota vaikka ei..

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   10.3.26 15:29:19

Kannattaako sitä edes pohtia tai varsinkaan jäädä huonoon tilanteeseen vain siksi, että ei itsekään saisi sitä "marttyyrin" viittaa tai jättäjän roolia ? Jättää temppuilevan miehen temppuilemaan ihan itsekseen.

Lähettäjä: ... sano 
Päivämäärä:   10.3.26 15:33:37

Huomasin tämän nyt ihan äsken, hetki sitten kun teki taas niin älyttömän tempauksen. Alkaa tuntua tahalliselta, että lähtisin litomaan. Ja vasta nyt siis asian hoksasin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.3.26 15:33:54

Ala elämään omaa elämääsi ja jätä mies temppuilemaan keskenään. Ehkä tyyli muuttuu tai sitten ei. Jos jatkaa temppujaan niin hän saa marttyyrikruununsa, sinä elämän.

Lähettäjä: KK 
Päivämäärä:   10.3.26 15:34:59

Sulla on siellä tyypillinen mies siis. Aika harvoin ne itse lopettaa suhdetta, koittavat ensin jättäytyä välinpitämättömiksi asioissa ja odottaa että nainen hoitaa eroamisen heille valmiiksi.

Lähettäjä: muutama: 
Päivämäärä:   10.3.26 15:35:38

-ei ole kiinnostunut mitä sinä haluaisit elämässäsi tehdä
-ei puhu omista asioistaan
-ei puhu yhteisestä tulevaisuudesta
-ei ole kiinnostunut sinun tunnetason tarpeista suhteessa
-on etäinen ja välttelee katsetta

Ja vastaus on kyllä, jouduin katselemaan tätä esitystä aivan liian pitkään. Oman elämäni kustannuksella. Toiset osaa olla itsekkäitä... Kun voisi vaan sanoa, että hei, musta tuntuu että elämä vie meitä eri suuntiin, haluan erota.

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   10.3.26 15:38:15

No jos se tekee jotain "temppuja" ja sinä et sitä hommaa jaksa katsella, niin miksi et itse tee eroa? Vai haluatko sinä sen marttyyrin kruunun kun jätetään?

En voi käsittää ihmisiä jotka elää yhdessä ja molemmat odottaa että voi kun tuo toinen jättäisi että itse ei tarvi sitä tehdä. Ja se nyt on selvää että AINA kun pariskunta eroaa niin tuttavat valitsee puolensa. Jopa joku juoppo hakkaaja saa jotkut ihmiset puolelleen ajattelemaan että oli sen hakatun vikaa kaikki. Mitä sitten? Et menetä näissä ihmisissä mitään, päinvastoin.

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   10.3.26 15:40:51

Voitko avata millainen tuo temppu oikein oli?

Tossa "muutama:" listalla on aika hyvin avattu noita..

Lähettäjä: muutama: 
Päivämäärä:   10.3.26 15:42:43

^ no niinpä, mutta sitten kun kohdalle sattuu sellainen tyyppi, jolta kysyy että on kaikki okei, johon vastaa et on ja ilmoittaa jos asianlaita muuttuu ja sitten ei ilmoitakaan kun asia onkin muuttunut...

Lähettäjä: paimio 
Päivämäärä:   10.3.26 16:00:36

KK, mistä tällainen tyypillinen mies tunnistetaan? Eikö aina sanota: ei saa yleistää? Tämä yleistäminen tuntuu olevan naisten "ongelma", kun puhuvat miehistä. Jos miehet puhuisivat naisista samalla tavalla, niin minkälainen haloo nousisi?

Monet vannoo erilaisuuden puolesta, mutta jos olet eri mieltä niin se ei käy! Tuorein esimerkki tapaus Sofia Virta. Kun olit eri mieltä, niin maalitus alkoi täältä vihervasemmisto laidalta.

Siis yritetään kieltää oma mielipide!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.