|
Lähettäjä: Veeras
Päivämäärä: 9.3.26 18:20:29
Pitäisikin oikeasti laskea. Mulla onkin ongelmana se, että en voi syödä lihaa, enkä myöskään oikein kasvisprotskuja, koska maha ei kestä mitään palkokasveja (myös soija siis pois pelistä). Kalaa syön, mutta ei mulla ole varaa sitä syödä mitään isoja määriä joka päivä kuitenkaan. Kananmunia syön jonkun verran, mutta en missään nimessä päivittäin kuitenkaan. Sieniä syön normaalisti kans jonkun verran, mutta ei niissäkään nyt hirveesti taida olla. Maitotuotteita jonkun verran, taitaa niistä ja kalasta enimmäkseen tulla protskut. En kuitenkaan syö mitään rahkaa tms erikseen, joskus tosi harvoin raejuustoa.
Nyt oon ollut yli 2vko vuodepotilaana typerän virustaudin vuoksi ja vieläkin aivan pois pelistä, niin en saa ite tehtyä ruokaa ollenkaan. Eli nyt on ihan turha miettiäkään. Mutta jos nyt joskus menee tää heikotus ohi (cfs ja POTS taustalla, eka paha flunssa noiden jälkeen niin en oikeasti tiedä, kestääkö viikkoja/kuukausia/vuosia), niin yritän taas saada painoa alas ja kuntoa ylös, jospa sitten yrittäisi jollain sovelluksella ihan laskea. Tällä hetkellä kun syön just sitä mitä joko porukat tuo tai saan tilattua kotiin. Mikä on paras sovellus laskeen makrot ja kalorit?
|