Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikai öljystä on tullut miesten juttu

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.3.26 15:11:11

Kirjoitin tänne aikaisemmin että lihansyönti on tosi miesten hommaa. Samaahan katsantokantaa on öljy vs sähkö. Miksi kaikki öyhöttäjämiehet vastustaa sähköistymistä vaikka voitaisiin niin esim. irtautua jenkeistä..? Onko tää sit joku autoihin ja bensantuoksuun liittyvä juttu?

Re: Mikai öljystä on tullut miesten juttu

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   9.3.26 15:16:55

Varmaan liittyy muutosvastarintaan.

Lähettäjä: Ronkeli 
Päivämäärä:   9.3.26 15:18:40

Kyllä mä ymmärrän, että jos harrastaa polttomoottorivehkeitä tai tekee niiden kanssa töitä, niin niiden alasajo huolettaa. Autojen ja koneiden korjailu ja virittely on monelle intohimoinen harrastus tai työ, mutta sähkövehkeitäpä et taidakaan mennä korjailemaan omin käsin.

Eikä sähkövehkeisiin siirtyminenkään nyt niin ongelmatonta ja vihreää ole kuin mielellään annetaan ymmärtää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.3.26 15:29:15

Mutta miksi pitää öyhöttää että ne on tosimiesten juttuja ja nössöt kaupunkihipsterimiehet ajaa sähköllä tms. Miksi miehet on niin toksisia toisiaan kohtaa?

Lähettäjä: V8 
Päivämäärä:   9.3.26 15:31:21

En aja ikinä sähkövatkaimella!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.3.26 15:36:06

Sähkövatkaimet on ämmille ja hinteille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.3.26 15:46:03

Eikä sähkövehkeisiin siirtyminenkään nyt niin ongelmatonta ja vihreää ole kuin mielellään annetaan ymmärtää.

Tämä! Ja sama juttu jos pelloilla yritettäisiin tuottaa vain kasvisruokaa.

Päivämäärä:   9.3.26 15:49:38

Mitä teillä vassareilla on ydinvoimaa vastaan?

Lähettäjä: kesäkuu 
Päivämäärä:   9.3.26 15:53:05

Höh, luulin että miehille on nyt lanseerattu joku Mikai-öljy ihon hoitoon =D

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   9.3.26 16:02:19

Aloittaja öyhöttää itse ja tee selkeitä aloituksia. Öyhöttäjämies huoh...
Sähkö / polttomoottorit nyt tietty johtuu vaan siitä että sähköautot aika uusi asia verrattuna auton historiaan ja tietty aika hyvinhän noita sähköautoja on myyty. Tietty meitä pienituloisia tuo siirtyminen mietityttää -sitten kun sähköautoja on edullisesti käytettyinä niin onko niissä sitten akkujen vaihto edessä ja ei uskalla ostaa ?
Sähköauton akkujen teko ei tietty ole mikään ekoteko ja toivottavasti ne saadaan hyvin kierrätettyä . Sähköautolla ajo on myös yhtä vihreää kuin miten sen sähkö on tehty. Eli jos sähköautolla ajaa kivihiilellä tuotetulla sähköllä niin sehän onkin silloin ilmastolle haitallinen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.3.26 17:07:07

” Höh, luulin että miehille on nyt lanseerattu joku Mikai-öljy ihon hoitoon =D”

Niin mäkin! :D

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   9.3.26 17:14:58

Antaisiko joku minulle 25000€ jotta voisin vaihtaa 5000 € autoni vastaavaan sähköautoon?

Päivämäärä:   9.3.26 17:21:22

Sähköauto ja sähkölämmitys on vähän nihkeitä sitten, kun sitä sähkö ei olekkaan.

Lähettäjä: Ronkeli 
Päivämäärä:   9.3.26 17:29:44

Lähettäjä...

Päivämäärä9.3.26 15:29:15

Mutta miksi pitää öyhöttää että ne on tosimiesten juttuja ja nössöt kaupunkihipsterimiehet ajaa sähköllä tms. Miksi miehet on niin toksisia toisiaan kohtaa?

Osa miehistä (kuten naisistakin) on tietysti juntteja ja heille eri tapa on väärä tapa. Mutta olen myös huomannut, että vaikka moni mies puheissaan ilmaisee suureen ääneen, että "kyllä MINÄ en millään SÄHKÖVATKAIMELLA rupea ajamaan", niin ei heillä oikeasti ole mitään ongelmaa vaikka joku muu ajaa, ja saattavat itsekin kuitenkin olla vähän kiinnostuneita kokeilemaan. Omien kokemusteni (oikeassa elämässä, ei somessa) perusteella miehet tulevat usein ainakin pintapuolisesti juttuun, vaikka mielipiteet ja arvot eivät aivan kohtaisikaan. Naiset taas usein pitävät arvoja ja mielipiteitä niin tärkeinä, etteivät rupea edes tuttaviksi, jos nämä eivät kohtaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.