Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Niin ne "kaverit" näyttävät luonteensa..

Lähettäjä: zaz 
Päivämäärä:   9.3.26 14:48:51

Viime viikolla kouluaikaisella kaverilla oli syntymäpäivä ja laitoin onnittelua tälle instan kautta ja kysyin mitä muutoin kuuluu. Kun turhan harvoin kuulumisia tulee edes kysyttyä.

Tämä ei ole kohta viikkoon viestiäni katsonut ja oli online-tilassa, kun kävin katsomassa onko edes lukenut.

Tulee vähän paska olo, et koettaa edes joskus jotain viestiä laittaa joillekin ja yhteyttä pitää, ignoorataan sitten kokonaan.

Re: Niin ne "kaverit" näyttävät luonteensa..

Lähettäjä: yxy 
Päivämäärä:   9.3.26 14:50:18

Olet ollut liian harvoin häneen yhteydessä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.3.26 14:51:12

Itse en aina edes huomaa instan viestejä, kun ilmoitukset ovat siellä niin huomaamattomia.

Lähettäjä: äää 
Päivämäärä:   9.3.26 14:54:10

Häh niin että itse et pidä yhteyttä ja joku yksi ig-viesti jos jäänyt huomaamatta niin määrittelet sillä "kaverin luonteen"?

Enpä haluaisi minäkään olla tekemisissä kaltaisesi kanssa

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   9.3.26 14:57:57

Jos ette ole olleet pitkään aikaan tekemisissä, niin ette ole enää kavereita eikä hänellä ole mitään velvollisuutta vastata sinulle.

Vastaamattomuus voi johtua myös muustakin kuin siitä, ettei häntä kiinnosta. Tulkitsin itse aikanaan ystävääni ihan väärin, kun hän vastaili viesteihini tosi harvakseltaan. Asumme kaukana toisistamme, joten yhteydenpito on viestien varassa. Ajattelin, että hän on varmaan kiireinen pienten lastensa kanssa, tai ettei hän tunne enää yhteyttä minuun kun on tullut äidiksi. Lopulta selvisikin, että hänellä oli ollut tosi vaikeaa avioliitossaan ja appivanhempiensa kanssa ja hän oli hädin tuskin pysynyt henkisesti tolpillaan. En yhtään ihmettele, ettei hänellä ollut jaksamista pitää yhteyttä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.3.26 15:00:56

Lähettäjä.. 

Päivämäärä9.3.26 14:51:12

Itse en aina edes huomaa instan viestejä, kun ilmoitukset ovat siellä niin huomaamattomia.

Lähettäjä: zaz 
Päivämäärä:   9.3.26 15:02:18

Minä pidin pitkään moniin kavereihin yhteyttä ja sitten kun ajattelin, että säästän omia resurssejani, etten aina ole ekana kysymässä kuulumisia ym. Niin kas kummaa. Linjat hiljeni tyystin.

Enkä jaksa nykyään itse kovin usein edes somessa käydä.

Lähettäjä: Gaer 
Päivämäärä:   9.3.26 15:16:09

Kokeileppa kysellä kuulumisia joskus kun ei puhelin piippaa jo valmiiksi onnitteluviesteistä.
Saattaa olla että jos viestin huomaa, siihen on ihan eri tavalla aikaa ja kiinnostusta vastata.
Synttäreinä niitä samanlaisia onnittelu-mitäkuuluu viestejä tulee parhaassa tapauksessa satoja...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.