Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tehdä yksin?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.3.26 09:01:09

Antakaas vinkkejä! Yritän reipastua ja alkaa elää. Olen ajatellut että yksin tekeminen onntoisinaan vähön vaivaannuttavaa, mutta kun vihdoin olen mennyt ja tehnyt asioita yksin, niin se onkin yllättävän voimaannuttavaa.
Elokuviin on tarkoitus mennä yksin tässä lähiaikoina. Keikoilla olen käynyt yksin ja kahviloissa, lounaalla ja festareilla. Mitäs muuta sitä keksisi? Ulkomaille en halaja, kun hirveästi ei kiinnosta matkustaminen, paitsi Suomen sisällä. Ehdottakaas mitä voisin tehdä kaikkea pientä ja vähän suurempaa esim. Kesäsuunnitelmiksi?

Re: Mitä tehdä yksin?

Päivämäärä:   9.3.26 09:02:06

Tietysti kaikki nää kuntosalit, ratsastus, kirjastot ja kirppikset nyt ihan normaali teen yksin

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   9.3.26 09:22:09

Geokätköily onnistuu myös yksin, jos yhtään kiinnostaa :) Saa samalla raitista ulkoilmaa.

Miten olisi esim. junareissu jonnekin päin suomea? Lähes jokaisessa suomen kolkassa on jotain nähtävää :) Jos ois aikaa, niin itse lähtisin tekemään kierroksen suomessa niin, että kävisin eri kaupungeissa kokeilemassa aia jonkun ravintolan ja sitten jonkun ns. elämyksen esim. kylpylän tai museon tai jos paikkakunnalta löytyy joku oikeesti erikoinen luontonähtävyys ja yöpyisin eri paikoissa. Junalla vaan sitten seuraavaan kaupunkiin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.3.26 10:27:29

Sali ja siellä varsinkin ryhmäliikunnan tanssitunnit.

Helsingissä on halpoja ja hyviä hostelleja, Cheapsleep ja Eurohostel.

Tutustu Natural High Healing Festival-tapahtumaan, siellä on jokaiselle jotakin.

Lähettäjä: nam 
Päivämäärä:   9.3.26 11:35:53

Elää just sellaista elämää kuin itse haluaa, eikä tarvitse käyttää aikaa asioiden sopimisiin. Parasta!

Päivämäärä:   9.3.26 11:47:22

Teatteri, ooppera, laiva, baletti, stand-up keikat, messut, kauneudenhoitopalvelut, pyöräretket, shoppailu, saunamaailmat, kylpylät...
Minä olen pääasiassa tehnyt kaiken yksin, niin en oikein osaa ajatella, mitä en tekisi yksin 

Lähettäjä: Water 
Päivämäärä:   9.3.26 12:08:56

Sama kysymys kuin edellisellä, että mitä ei voi tehdä yksin. Sellaisia ei tietenkään missä tarvitaan esim pari (paritanssi tms) tai mitä ei kannata tehdä yksin esim turvallisuussyistä, mutta suurta osaa asioita voi tehdä yksin. Mitä siis haluat muutenkin tehdä niin tee yksin.

Mä esim käyn museoissa ja konserteissa, retkeilen ja matkustelen. Lisäksi kaikki kotona tehtävät harrastukset ja pakolliset hommat. Harvoin teen mitään jonkun kanssa.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   9.3.26 12:09:09

Olisin myös ehdottanut geokätköilyä. Tulee liikuttua ja näkee ympäristön uusin silmin. Ei ole yksin ikinä vaivaannuttavaa. Mihin tahansa menet, aina riittää tekemistä. Jos haluat olla sosiaalinen, on tapaamisia. Jos et, niihin ei tarvitse mennä.

Lähettäjä: aaa 
Päivämäärä:   9.3.26 12:14:59

Tee kesäreissuja Suomen eri kaupunkeihin/paikkakunnille. Päiväreissuja tai yöpyen. Kiertele nähtävyyksiä, kauppoja, kirppareita, luontoa. Katsele ihmisiä. Etsi kiva lounaspaikka tai kahvila. Katsele mitä kesätapahtumia on meneillään ja ajoita reissusi niihin.

Päivämäärä:   9.3.26 12:27:16

No tässä oli siis vähän sellainen itsensä ylittämisteema taustalla myös, sekä se että voisi tutustua ehkä uusiin ihmisiin. Hyviä vinkkejä tullut! Tuo laivaristeily voisi olla ehkä sellainen mitä voisin kesällä kokeilla. Täytyy vahdata mitä iltaohjelmaa niissä on, että ei tule tylsää. Museot ei ihan oo oma juttu, ehkä se paradox museo voisi olla yksi kohde kesälle. Tai Suomenlinna. Salilla siis käyn jo yksin ja ryhmäliikunnoissakin jos huvittaa, siinä ei niin ihmeellistä ole enää itselle.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   9.3.26 12:40:15

"Elokuviin on tarkoitus mennä yksin tässä lähiaikoina. Keikoilla olen käynyt yksin ja kahviloissa, lounaalla ja festareilla. Mitäs muuta sitä keksisi?"

Et maininnut salia tässä joten ehkä siksi sitä ehdotettiin.

Päivämäärä:   9.3.26 12:49:14

Minä nimenomaan tykkään käydä messuilla yksin. Saan syynätä jokaisen kojun juuri niin hitaasti kuin haluan ja jäädä juttelemaan esittelijöiden kanssa ja istua katsomassa ohjelmaa miettimättä kenenkään muun aikatauluja ja kiinnostusta.

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   9.3.26 13:01:08

Olin viime vuonna joogamatkalla ulkomailla ja aion mennä tänäkin vuonna. Jos ei nimenomaan jooga kiinnosta, niin löytyy muitakin aktiivilomia.

Päivämäärä:   9.3.26 14:14:22

Cityspotting! Ihan superkivaa tekemistä, jos asut kaupungissa/kunnassa mistä noita seikkailuja on tehty. Samalla saa liikuntaa, kun tuossa tarkoitus liikkua paikasta toiseen jalan/pyörällä, ei autolla.

Päivämäärä:   9.3.26 15:54:47

Mä oon käyny kesällä Lapissa yksin. Vuokrannut mökin viikoksi ja tehny patikka reissuja. Käyn elokuvissa, syömässä, shoppailemassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.