Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko Changen alushousut laadukkaita?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   8.3.26 17:36:18

Mulla pyörii facessa vähän väliä osta 3 ja 3 kaupanpäälle, ihan nättejä pitsireunaisia pikkuhousuja. Onko kenelläkään kokemusta että kestääkö pesua ja käyttöä paremmin kuin jotkut cubuksen tms. alushousut? Entäs ovatko pientä vai suurta kokoa?

Re: Onko Changen alushousut laadukkaita?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   8.3.26 18:21:28

Samaa tavaraa ne ovat, mutta kalliimmalla hinnalla.

Kerran katsoin siellä rintaliivejä. Hintalappu, jossa oli ne lipuilla merkatut maakohtaiset hinnat oli alla ja sen päällä liikkeen lisäämä hinta. Liike oli laittanut 35 € suuremman hinnan tuotteelle. Eurolipun hinta loisti sieltä liikkeen hinnan alta läpi ja oli sen 35 e halvempi. Olivat hinnoitelleet uusiksi liikkeessä tuotteet.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   8.3.26 18:43:52

Ovat minusta laadukkaita, kestävät hyvin ja ovat ennenkaikkea nätisti leikattuja, tosin kuin esim cubus.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   8.3.26 18:54:00

Mä oon rintsikoita ostanut sieltä paljon, kun on ollut aina vaikea löytää sopivia. Ovat kestäneet aina paremmin kuin halpikset, ja olen kuitenkin usein niitä ostanut alennuksesta eli harvemmin ostan normi hinnalla. Alushousuista ei niin paljoa olekaan kokemusta, kun ne taas ostan muualta yleensä.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   8.3.26 18:55:50

On ihan hyviä. Koot on isompia mun mielestä. Käytän normisti s niin tuolta otan xs.

Mutta tätähän taitaa olla nykymitoitus muutenkin että koot isonee niinkuin kansakin..

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.3.26 19:31:29

Ihan ok alkkareita, mutta eivät kyllä kestä pesua sen kummemmin kuin halvemmatkaan mallit.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.