Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kenelle kannatte kaunaa?

Lähettäjä: myrtti 
Päivämäärä:   7.3.26 07:47:13

Saa avautua!

Re: Kenelle kannatte kaunaa?

Lähettäjä: menneisyys 
Päivämäärä:   7.3.26 08:10:03

En kenellekään, se olisi hirveän rasittavaa ja kuluttavaa itselle ja aivan turhaan. Onneksi kellään ei ole sellaista otetta minuun.

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   7.3.26 08:18:04

Kaunan kantaminen on kuin joisi myrkkyä ja toivoisi toisen kuolevan. Eli myrkyttää vain itseään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.3.26 08:19:45

Vähän tädilleni. Olimme erittäin läheiset, ennen kun hän riitautui äitini eli siskonsa kanssa. Tämän jälkeen katkaisi välit myös minuun täysin.
Tätini kohteli äitiäni erittäin huonosti riidan yhteydessä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.3.26 09:33:59

Työpaikkakiusaajille joiden takia menetin työkykyni. Toivon heille kaikkea pahaa.

Putinille kun aloitti Ukrainan sodan, minkä vuoksi lähes kaikki rakentaminen täällä pysähtyi ja tonttikauppa myös. Itsellä hyvä tontti myynnissä mikä ei mene kaupaksi, vaikuttaa suoraan omaan taloudelliseen tilanteeseen.

Missä on James Bond nyt kun sitä tarvitaan?

LähettäjäNo jaa 
Päivämäärä:   7.3.26 09:51:25

Osuuspankin naispankin johtajalle , jolla kulta koruja kaula ja kädet täynnä , 2000 luvun alussa hain lainaa auton ostoon , likviteetti oli
kunnossa kun joka kk rahaa tuli työelämästä , hän ei myöntänyt.
Harmittaa vieläkin kun jouduin ottamaan kallista lainaa autorahoitus yhtiöltä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.3.26 10:02:01

Vanhemmilleni. Kaikille aikuisille jotka olivat kanssani tekemisissä kun olin lapsi ja eivät auttaneet minua.
No, en tiedä olisivatko ne edes voineet, en usko että olisin kyennyt ymmärtämään että he haluavat auttaa minua, vanhempani pitivät huolen etten ymmärtänyt edes sitä konseptia että ihmiset voivat haluta auttaa ja tukea eivätkä vain huutaa ja lyödä ja pilkata heti kun näkevät sille minkä tahansa tekosyyn. Nyt pitää itse kolmekymppisenä työkyvyttömänä yrittää opetella ihan alusta asti uudestaan näitä asioita. Miten olla ihminen. Miten toimia yhteiskunnassa. Miten uskoa ihmisiin, pyytää apua ja ottaa sitä vastaan. Miten saada jatkuva pelko ja häpeä hallintaan.

Lähettäjä: Varakkaat 
Päivämäärä:   7.3.26 10:37:37

Kannan kaunaa kaikille jotka alistaa,raiskaa,orjuuttaa,hakkaa ihmisiä. Kaikille jotka käyttää hyväksi toisen heikkoa asemaa saadakseen toinen orjakseen esim, pankit ja rikkaat sijoittajat jotka kiskovat suuria korkoja. Pankkeja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.