Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Bridgeton uusi kausi (sis. juonipaljastuksia)

Lähettäjä: Wee 
Päivämäärä:   6.3.26 08:39:34

Katsooko kukaan täällä Bridgetonia? Mitä mieltä uudesta kaudesta? Sitä tuntuu kaikki hypettävän ja vaikka pidinkin naispääosanäyttelijästä niin pysyn kannassani, että 3 kausi on ollut ehdottomasti paras! Kakkoskaudesta olen pitänyt vähiten vaikka Kate onkin mielettömän upea.

Uuden kauden kohokohtia oli ehdottomasti Violet Bridgeton. Hänen naamiaistanssiaisten asu oli aivan upea ja hän kantoi kauden huumoriosuuden. Fransescan tarina oli toki surullinen ja en vielä ainakaan lämmennyt Michaelalle.

Kaikinpuolin tuhkimotarinat on jo niin kuluneita ja varsinkin kun ei oikein mitään uutta twistiä keksitty niin oli vain mielestäni tosi tylsä.

Puvustuksessa ja maskeerauksessa oli menty mielestäni alaspäin.

Re: Bridgeton uusi kausi (sis. juonipaljastuksia)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.3.26 08:53:05

Mun mielestä tällä kaudella puuttui kokonaan kemia pääparin välillä. Kaikki muut tapahtumat kaudessa oli paljon mielenkiintoisempaa seurattavaa.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   6.3.26 08:55:32

Pidin todella paljon kakkoskaudesta sekä Queen Charlottesta. Muut ovat olleet vähän pliisuja eikä sellaista kipinöivää kemiaa ole ollut nähtävissä.

Katsoin kyllä nelosen, mutta enimmäkseen vain siksi, koska olen katsonut aikaisemmatkin tuottikset, en siksi, että juoni olisi ollut mitenkään kutkuttava.

Lähettäjä: --2 
Päivämäärä:   6.3.26 10:31:03

Minä tykkään tuhkimotarinoista ja tykkäsin tästäkin. Mutta olisi joo voinut olla jotain pientä ekstraa, ehkä vähän oli pliisu.

Michaelasta en minäkään oikein välittänyt. En nähnyt mutään kemiaa Francescan ja Michaelan välillä. Francesca on muuten kyllä mielenkiintoinen hahmo, tavallaan tosi inhimillinen ja samaistuttava. Poikkeaa niin muista perheenjäsenistä.

Violetin rakkaustarina on kiva, Violet on ihan mahtava hahmo.

Minun suosikkikausi on ollut Colinin kausi. Eli kolmonen, edellinen? Tykkään hahmoista eniten Penelopesta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.