|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 5.3.26 13:15:08
Yhdessä kolmesta raskaudesta minulla oli niin huono olo, että olin viikon saikulla. Muissa voin kyllä huonosti, mutta onnistui, kun etänä makoilin sohvalla ja sängyssä läppärin kanssa. Ja tein vaan pakollisia. Kaiken muun lykkäsin. Sitten keskiraskauden virtapiikissä sainkin ne kaikki ja enemmänkin tehtyä. :D Vaikka jokaisessa raskaudessa oli tosi huono olo, niin minulle toimi töiden tekeminen. Se auttoi pitämään ajatuksia muualla. Vapaapäivinä oli aikaa ajatella pahaa oloa 24/7, töissä oli pakko ajatella muutakin. En silti sano, että kaikkien pitäisi väkisin pysyä töissä, koska minäkin pysyin. Ihmisiä, töitä, yms. on erilaisia. Alkuraskaudessa liikunta jäi, mutta kun huono olo vähän hellitti, pakotin itseni liikkeelle. Koska se auttoi niin raskausaikana kuin synnytyksessä. Vikassa raskaudessa löysin vesiliikunnan. En muuten ole ahkera uimaan, vesijuoksemaan tai -jumppaamaan, mutta raskausaikana se toimi hyvin. Olin viitenä aamuna viikossa hallilla, kun ovet avattiin. Vedessä pystyi tekemään mitä vaan ja turvallisesti.
|